چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تیم پاسخگویی مسلمان در کنتاکی به یاری مردم شتافت

  حوزه/ درحالی که مسجد مسلمانان در شهر لوییویل در کنتاکی تعطیل شده است، جمعی از اعضای جوان این مسجد گردهم جمع شده  یک تیم پاسخگویی برای کمک به همشهریان نیازمند تشکیل داده اند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  wave۳، جمعیت مسلمانان شهر لوییویل در ایالت کنتاکی آمریکا، نیز مانند نقاط مختلف این کشور در بحران کنونی کرونا، به یاری مردم در این زمانه دشوار شتافته اند.

مرکز اسلامی نور هدایت در لوییویل مانند دیگر اماکن مذهبی در اقصی نقاط جهان به حالت تعطیل در آمده است اما نمازگزاران آن بیکار ننشسته و یک تیم پاسخگویی کمک به اعضای جامعه راه اندازی کرده اند.

خالد عواد از مرکز اسلامی گفت: ما می خواهیم مردم بدانند که همگی می توانند تنها با در خانه ماندن نقش مهمی در کاهش شیوع این ویروس داشته باشند.

ارشک ناصر یکی از اعضای مدافعان جوان می گوید: ما تقریبا هر روز به اینجا می آییم. و سعی می کنیم به بهترین وجه به هم میهنان مان خدمت کنیم.

ناصر گفت:  ما مسلمانان بازوهای حمایتی مان را بیش از هر زمان دیگری گشوده ایم. شما لازم نیست مسلمان باشید تا ما به شما خدمت کنیم. ما اینجا آماده خدمت و کمک به همه هستیم.

 وی گفت: ما یک تیم پاسخگویی اسلامی تشکیل د اده ایم و مواد غذایی مورد نیاز و محصولات بهداشتی و پزشکی را برای افراد نیازمندان، افراد مسن، معلول و کسانی که به دلیل شیوع بیماری بیکار شده اند، جمع آوری می کنیم.

 حمزه فویی از مرکز اسلامی گفت: عمل نیک، حمایت از برادران و خواهران و همشهریان ساکن منطقه،  این بخشی از ایمان ما است.

گروه همچنین تابلوهایی برای ترویج فاصله گذاری اجتماعی ایجاد کرده است. آن ها همچنین با همکاری یک شرکت آمریکایی به جمع آوری پارچه های اهدایی برای دوخت ماسک برای بیمارستان ها و سایر گروه های نیازمند همکاری داشته و تابلوهایی را برای ترویج فاصله گذاری اجتماعی تهیه و نصب کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha