جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نخستین سمپوزیوم مجازی شورای اسلامی آمریکای شمالی

حوزه/ پس از لغو کنوانسیون سالانه شورای اسلامی آمریکای شمالی که هر ساله بیش از ۲۰ هزار شرکت کننده دارد، این شورا تصمیم به برپایی نخستین سمپوزیوم مجازی ملی گرفته در ۱۰-۱۱ آوریل برگزار می گردد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» درحالی که نگرانی ها از شیوع ویروس کرونا باعث شده میلیون ها نفر در سرتاسر جهان در قرنطینه قرار گرفته و از خانه بیرون نیایند، شورای اسلامی آمریکای شمالی نخستین سمپوزیوم مجازی را در ماه آوریل برگزار می کند.

اگرچه فاصله گذاری اجتماعی ممکن است از نظر سلامت روان مضر باشد، اما این شرایط فضای آزاد قابل توجهی را در اختیار بسیاری از شهروندان قرار می دهد. به منظور استفاده بهینه از این وقت آزاد شورای اسلامی آمریکای شمالی (ایکنا) میزبان نخستین سمپوزیوم ملی مجازی در تاریخ ۱۰-۱۱ آوریل ۲۰۲۰ خواهد بود.

در بیانیه ای که این شورا به خبرگزاری ها فرستاده آمده است: ما می خواهیم برای کمک در جهت پیشرفت اجتماعی و کشور، شما را به حضور در این سمپوزیوم ملی دعوت کنیم.

موضوع رویداد آیه «و زمانی که بندگانم در رابطه از من سئوال می کنند، به آن ها بگو من همانا نزدیک هستم!» اعلام شده و سخنرانان عبارتند از لیندا سرسور، زهرا بیلو ، جاوید صدیقی، سراج وحاج، عمر سلیمان و دکتر التاف حسین.

 گفتنی است تصمیم برای برگزاری سمپوزیوم مجازی پس از لغو کنوانسیون سالانه این شورا به دلیل بحران کرونا در واشنگتن دی سی گرفته شد که قرار بود در تاریخ ۱۰-۱۲ آوریل برگزار شود. در کنوانسیونی که سال گذشته برگزار شد تقریبا ۲۲ هزار شرکت کننده حضور داشتند و بیش از ۱۵۰ سخنران در بیش از ۱۳۰ جلسه برای حضار صحبت کردند.  

 شورای اسلامی آمریکای شمالی یکی از بزرگترین سازم های مدنی و عام المنفعه اسلامی در آمریکای شمالی بوده و دارای پروژه ها، برنامه ها و فعالیت های بسیاری است که به منظور کمک به اصلاح جامعه طراحی شده اند.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha