جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 894610
۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
پویش

حوزه/ مرکز افق آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) پویش «محفل قرآنی خانوادگی» را به مناسبت نیمه شعبان راه‌اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت مسائل بهداشتی از جمله اصل فاصله‌گذاری اجتماعی، بسیاری از مجالس و محافل مذهبی با محوریت بقاع متبرکه به صورت موقت برگزار نمی‌شوند بر این اساس پویش‌های اجتماعی و فرهنگی در دستور کار مراکز افق قرار گرفته است.
پویش «محفل قرآنی خانوادگی» به همت مرکز افق امامزاده علی بن جعفر(ع) راه‌اندازی شده است و هدف از آن، فراگیری کلام وحی در خانواده‌هاست.
در این پویش که شامل مسابقه هم هست، خانواده‌ها می‌توانند فیلمی یک دقیقه‌ای از محافل قرآنی خود تهیه و برای این مرکز ارسال کنند، فیلم‌های ارسال شده بعد از بازبینی در صفحه اینستاگرام آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) که با عنوان «درب بهشت» در دسترس است قرار می‌گیرد و مخاطبان می‌توانند با لایک کردن به آنها رأی بدهند.
سه کلیپی که بیشترین رأی را به دست آورند برگزیده این پویش خواهند بود و جوایز نقدی شامل ۱۰ میلیون ریال برای نفر اول، ۸ میلیون ریال برای نفر دوم و ۵ میلیون ریال برای نفر سوم به آنها تعلق می‌گیرد.
گفتنی است: این پویش از هفته گذشته آغاز شده و تا نیمه شعبان امسال ادامه خواهد داشت و تاکنون بیش از ۵۰ کلیپ از طرف شهروندان قمی و شرکت‌کنندگانی از سایر استان‌ها در ارتباط با این پویش ارسال شده و برخی اساتید قرآنی کشور هم در آن شرکت کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha