جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 895271
۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
معارفه

حوزه/ در مراسمی، حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر به عنوان «مدیر جدید حوزه علمیه استان کردستان» معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور طی حکمی، حجت الاسلام نادر رنجبر را به مدت سه سال به عنوان «مدیر جدید حوزه علمیه استان کردستان» منصوب کرد.

مدیر حوزه های علمیه کشور در این حکم آورده است: نظر به مراتب فضل، تعهد، تجربه و تلاش های خاصه در عرصه های حوزوی، مدیریتی و خدمت به نظام جمهوری مقدس اسلامی، جناب عالی را به مدت سه سال به «مدیریت حوزه علمیه استان کردستان» منصوب می نمایم.

امید است، براساس مصوبات شورای محترم عالی، ضوابط و مقررات مرکز مدیریت حوزه های علمیه و نظرات شورای محترم حوزه علمیه استان کردستان، در مسیر اهداف مقدس سلف صالح، مراجع عظام تقلید و رهبر معظم انقلاب اسلامی و با توجه به مصالح عالیه حوزه علمیه، نسبت به گسترش و تعمیق فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی(ص) و بالندگی معنوی، علمی و بصیرتی طلاب علوم دینی براساس ماموریت های پیوستی و شرح وظایف مدیریت های استانی اقدام نموده و ان شاءالله زمینه رضایت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) را فراهم نمایید.

آیت الله اعرافی همچنین از تلاش ها و اقدامات حجت الاسلام عباس عربیان، در مدت تصدی مدیریت حوزه علمیه استان کردستان قدردانی کرده است.

*مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه کردستان

مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه کردستان نیز پیش از ظهر امروز با حضور ائمه جمعه و مدیران مدارس استان، در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد.

در این مراسم از خدمات چند ساله حجت الاسلام عباس عربیان تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام نادر رنجبر به عنوان «مدیر جدید حوزه علمیه استان کردستان» معرفی شد.

تصاویر/ تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه استان کردستان

 حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با تقدیر از مدیر سابق حوزه استان، گفت: در دوران مدیریت حجت الاسلام و المسلمین عربیان، شاهد رشد کمی و کیفی مدارس علمیه استان بودیم که جای قدردانی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: کار در سنگر دین وظیفه ای بسیار سنگین و بزرگ است و کسانی که در این سنگر به عنوان سربازان دین حضور دارند، در مقابل اسلام و دین خدا مسئولیت دارند و باید جوابگو باشند.

وی در ادامه با تبریک انتصاب حجت الاسلام نادر رنجبر، بیان کرد: ایشان از تجربیات بسیار خوبی برخوردار هستند و نمونه آن ارتقا مدرسه علمیه قروه است و امیدواریم مدیر جدید حوزه استان بتواند در شکوفایی هرچه بیشتر مدارس، توسعه دین و معنویات و نیز پرورش طلاب انقلابی موفق باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha