پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مظفری رئیس دادگستری قم

حوزه/ مراسم تکریم و معارفه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان قم در جلسه شورای معاونین استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در جلسه شورای معاونین که در دادگستری کل استان برگزار گردید ضمن آرزوی توفیق برای حجت الاسلام والمسلمین داودآبادی، از زحمات و خدمات جناب آقای محسن قاسمی در مدت تصدی ریاست حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان قم قدردانی نمود.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز اظهار داشت: در حفاظت و اطلاعات باید طبق مستندات نظر داده شود. باید آبروی افراد مد نظر قرار گیرد، تمام گزارشات باید مورد بررسی قرار گیرند و تمام تصمیمات باید قطعی باشند.
 

حجت الاسلام والمسلمین مظفری درخصوص به کار قضایی بعضی از قضات ستادی در شعبات گفت: در دادگستری قم تصمیم بر این شد تا جهت تقویت شعب تجدید نظر، بدوی، دادسرا و حتی شورای حل اختلاف بعضی از قضات با سواد و سابقه بالای قضایی که در کارهای ستادی مشغول خدمت بودند را در شعب به کار قضایی بپردازند.

 رئیس کل دادگستری استان قم پس از گزارش عملکرد دادستانی قم با توجه به شرایط فعلی کشوراز زحمات و پیگیری های شبانه روزی حجت الاسلام والمسلمین غریب، دادستان عمومی و انقلاب قم و همکارانشان با وجود تمام کمبودها تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین در خصوص کفن و دفن متوفیان کرونایی از زحمات طلاب که واقعا کار جهادی کرده و طبق موازین شرعی و اسلامی صورت گرفته تقدیر و تشکر نمود.

در ابتدای جلسه قاسمی، رئیس حفاظت و اطلاعات سابق دادگستری کل استان قم گزارشی از عملکرد واحد تحت مدیریت خود ارئه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha