شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
گفتمان جهادی

حوزه/ مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قم، ترویج گفتمان جهادی را پیش نیاز تحقق "جهش تولید" در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جواد صالحی طی سخنانی در نشست هیئت رئیسه مجمع جهادی استان قم با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: امسال باید در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری با وجود همه مشکلات و از جمله گرفتاری های کرونایی، همت خودمان را مصروف به تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید نماییم و در این باره به خصوص از ظرفیت گروه های جهادی و تشکل های مردمی و بسیجی نهایت استفاده را ببریم.

وی با اشاره به لزوم ارتباط و تعامل بیش از پیش گروه های جهادی استان قم با نهادها و ارگان های خدمت رسان و فعال در عرصه های تولید و اشتغال و ... گفت: در همین یکی دو ماه پس از شیوع کرونا که فعالیت های چشمگیری در ابعاد مختلف صورت گرفت، همه ما به عینه دیدیم که چه ظرفیت های بزرگی در زمینه تولید و اشتغال در سطح استان قم وجود دارد و بعضاً ما از آن ها غافل هستیم و حال آن که با توجه به همین ظرفیت ها می توان آمار بیکاری نسل جوان در قم را به طرز مشهودی کاهش داد.

صالحی همچنین افزود: اتفاقاً یکی از خواسته های جدی رهبر معظم انقلاب از گروه های جهادی توجه به همین ظرفیت ها و برقراری ارتباط مناسب با نهادها و ارگان های خدمت رسان است چرا که در سایه توجه به این مساله شاهد تسریع در روند خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی در کشور خواهیم بود.

وی با تاکید بر این که ما برای رونق و جهش تولید در کشور، قبل از هر چیز گفتمان جهادی را در جامعه تبیین و ترویج کنیم، بیان داشت: برای شکوفایی اقتصاد ملی و تحقق حداکثری اهداف در این باره باید از ظرفیت های جهادی به درستی استفاده کرد، چه آن که نگاه و رویکرد جهادی می تواند کارهای زمین مانده در این باره را به سرانجام مطلوب برساند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha