یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تصاویر / توزیع بسته‌های غذایی و دوخت ماسک به همت خواهران طلبه هشترود

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) هشترود گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون نیمی از بانوان طلبه این شهرستان در اقدامی خودجوش و جهادی، پا به عرصه خدمت گذاشتند.

خانم راضیه جهانی ، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) هشترود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز ، گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون نیمی از بانوان طلبه این شهرستان در اقدامی خودجوش وجهادی، پا به عرصه خدمت گذاشتند.

وی ادامه داد: تولید، دوخت، بسته بندی ماسک‌های وتهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و اطلاع‌رسانی در پیشگیری از ویروس کرونا از دیگر اقدامات جهادی مجاهدان حوزوی هشترود است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) هشترود بیان کرد: تهیه اقلام مصرفی خانوار از مانند برنج، روغن، مرغ و سایراقلام ضروری برای افراد نیازمند و سالخوردگان نیز از اقدامات بسیار موثر آنان در میدان مبارزه است.

وی با اشاره به اینکه این فعالیت ها تا شکست کامل بیماری کرونا ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اینک که ملت بزرگ ایران در لبیک به فرمان رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) رزمایشی بی نظیر از همدلی و کمک مومنانه را به نمایش خواهد گذاشت ما نیز با تمام ظرفیت خود در این رزمایش شرکت می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha