جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مصیب خزاعی

حوزه/ مسئولان در خط مقدم حل مشکلات باشند تا مردم بییند که مسئول آنچه در توان دارد برای حل مشکلات آنها انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام مصیب خزاعی، امروز در نشست بررسی مشکلات درمیان، نبود شهرک صنعتی و تعطیلی کارخانه قند را از مشکلات این منطقه برشمرد و گفت: خیلی از مسئولان از کارخانه قند قهستان بازدید کردند، اما اقدامی برای بازگشایی آن صورت نگرفت و انتظار داریم در سال جهش تولید، گام های بلندی برای راه اندازی آن صورت گیرد.

وی تاکید کرد: نهادها و ارگان های دولتی در شهرستان درمیان، پروژه هایی را کلنگ زنی کنند که زمان قطعی برای راه اندازی ان وجود داشته باشد.

مسئولان مشکلات مردم را حل کنند

 مولوی سید احمد عبدالهی امام جمعه اهل سنت اسدیه هم در این جلسه با بیان اینکه خدا را شاکریم که انتخابات خوب و سالمی در کشور برگزار شد، گفت: مردم این خطه از شیعه و سنی همه با اتحاد و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می کنند و محکم پشت نظام هستند.

امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تاکنون خدمات زیادی شده برای شهرستان درمیان داشته است، ادامه داد: ادارات شهرستان باید با هم تعامل داشته باشند تا مشکلات مردم حل شود. 

انسجام ملی را حفظ کنیم

حسین خسروی، منتخب مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس یازدهم هم با بیان اینکه وظیفه کار اجرایی بر عهده دولت است و مجلس قانون گذار است و بر امور نظارت دارد، گفت: مسئولان شهرستان نسبت به حل مشکلات مردم اقدام کنند. 

وی با بیان اینکه همه ما در مواجهه با مشکلات باید انسجام ملی را حفظ کنیم، افزود: مسئولان در خط مقدم حل مشکلات باشند تا مردم بییند که مسئول آنچه در توان دارد برای حل مشکلات آنها انجام داده است.

خسروی با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سپاه و قوای مسلح کشور اگر امروز قدرتمند هستند، پشت گرمی آنها مردم است؛ اقتدار ایران اسلامی به مردم وابسته است.

وی با اشاره به اینکه مردم شیعه و سنی شهرستان درمیان با اتحاد و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می کنند، گفت: این وحدت و همدلی قلبی قابل تقدیر و مثال زدنی است.

انتهای پیام/ ش ش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha