جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با آیت الله اعرافی

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و برخی از معاونانش با حضور در دفتر مدیر حوزه های علمیه با آیت الله اعرافی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی امروز در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، ضمن تبریک هفته سلامت، گفت: با عنایتی که رهبری معظم انقلاب و مراجع معظم تقلید داشتند، واقعا از نهاد عالی حوزه که مرجعیت باشد، موضع یکدست و یکصدا از حوزه شنیده شد و همه نهادهای حوزوی در این رابطه هماهنگ عمل کردند؛  سعی شد اساتید و فضلا در یک مسیر قرار گیرند و کار به سامان خوبی رسید و تلاش شده است این روند نیز ادامه داشته باشد.
وی افزود: روشن است که این موضع رسمی کل حوزه است که ما نگاه کارشناسی و علمی را اصل می‌دانیم و اکنون نیز در ادامه کار در کنار وزارت بهداشت و نهادهای متولی قرار داریم و زین پس نیز در پیامدهای اقتصادی و آثار اجتماعی پسا کرونا، نهاد حوزه و روحانیت، با تقرب به خدای متعال، برای مردم و در کنار مردم و دوشادوش خادمین ملت خواهند بود.

 دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی قم و کادر درمانی استان در جهت مقابله با کرونا گفت: در این ایام کرونایی، ما ۴۲ جلسه مدیریت بحران در دانشگاه علوم پزشکی داشتیم و تیم پزشکی و پرستاری قم و همچنین پزشکان عمومی به صورت ویژه و فعال حضوری جدی در صحنه داشتند که باید از آنان نیز تشکر کرد.

وی افزود: بیش از 130نفر از طلاب و روحانیون جهادی در بیمارستان فرقانی سخت‌ترین کارها را انجام می‌دادند و یا در آرامستان بهشت معصومه(س) تجهیز و تغسیل اموات کرونایی را انجام می‌دادند و ما معتقدیم که نقش روحانیون در کمک به بیماران کرونایی شاخص و مثال زدنی بوده و خواهد بود که باید از آنان به صورت ویژه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha