پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طلاب جهادگر

حوزه/ رئیس بیمارستان شهید بهشتی قم به اهمیت حضور طلاب جهادگر در بیمارستان‌ها اشاره کرد و گفت: حضور طلاب جهادگر در بیمارستان‌ها نماد عینی و واقعی وحدت حوزه و دانشگاه است.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر سید یاسر فروغی در مراسم تقدیر و قدردانی از روحانیون جهادی که در محل کمیته اعزام به بیمارستان ستاد حوزوی بحران حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: باید به این مهم اشاره‌کنم که طلاب جهادگر کمک‌های بسیار زیادی در ایام هم به بیماران و هم به کادر درمانی کردند به‌خصوص در روزهایی که شاید بسیاری از مردم نمی‌خواستند از جلوی بیمارستان‌ها هم رد شوند، اما این طلاب جهادگر در عرصه خدمت‌رسانی به بیماران حضور داشتند.

وی ادامه داد: این اتفاق ثابت کرد که حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها موازی باهم در مسیر خدمت به اجتماع هستند و در این مسیر ذره‌ای کوتاهی نمی‌کنند.

فروغی ابراز داشت: در واقع تأکیدی که رهبر کبیر انقلاب اوایل انقلاب در خصوص وحدت حوزه و دانشگاه داشتند در اینجا یک نماد عینی و واقعی پیدا کرد.

وی ادامه داد: این در واقع یک نقطه شروع برای  وحدت حوزه و دانشگاه بود و می‌تواند زمینه‌ساز معرفی بهتر  طلاب و روحانیون به دانشجویان باشد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قم تأکید کرد: این تجربه موفق قطعاً ادامه پیدا خواهد کرد و ثمرات آن نیز به‌خوبی در جامعه نمایان خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha