جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس بیمارستان فرقانی:

حوزه/ رئیس بیمارستان فرقانی با اشاره به ایثار و فداکاری طلاب جهادگر گفت: این روزها و ایام تمام خواهد شد اما این اقدامات و ایثار طلاب در تاریخ ماندگار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  دکتر حامد شفیعی در مراسم تقدیر و قدردانی از روحانیون جهادی که در محل کمیته اعزام به بیمارستان ستاد حوزوی بحران حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: روزهای پنجم  و ششم شیوع بیماری کرونا بود که طلاب جهادگر با دسته‌گل و شیرینی در بیمارستان فرقانی حضور پیدا کردند و از همان روز درخواست خودشان مبنی بر حضور در بیمارستان را مطرح کردند.

وی ادامه داد: این عزیزان با حضور خودشان در کنار بیماران و کادر درمانی درواقع به همه روحیه دادند که در آن روزها واقعاً یک نیاز بود.

شفیعی ابراز داشت: خدمت‌رسانی شبانه‌روزی و جهادی طلاب در آن شرایط دشوار واقعاً جای تقدیر و تشکر دارد و استقامت و بردباری آن‌ها نیز ستودنی است.

وی خاطرنشان کرد: برخی زمان‌ها به‌هرحال در شرایط بحرانی شاید تندی‌هایی می‌شد اما طلاب همواره با سعه‌صدر و متانت خدمت‌رسانی خودشان را ادامه می‌دادند که نشان‌دهنده عمق باور و ایمان آن‌ها است.

رئیس بیمارستان فرقانی تأکید کرد: به‌هرحال این روزها و ایام تمام خواهد شد اما این اقدامات و ایثار طلاب در تاریخ ماندگار خواهد شد و قطعاً این جهادگران سرمشق و الگویی روشن برای همه مردم خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدیه IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    0 1
    به مردم میگن بشینین تو خونه کرونا نگیرید ، بعد طلاب با گل و شیرینی ، به بخش بیماران کرونا میرن تا روحیه بدن ؟ بعدم تشریف میبرن بین مردم تا اززنجیره انتقال حفاظت کنن که یه وقت قطع نشه همینطور از یه پیک وارد پیک بعدی بشیم ، قشنگ کادر درمان و ملت با روحیه به درمان و بیمارشدن مشغول باشن ، فکر کنم تاریخ اینهمه خلاقیت و ابتکار رو هرگز فراموش نکنه ...