جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خدمت مومنانه روحانیون جهادی اصفهان در بیمارستان های کرونایی

حوزه/ رئیس بیمارستان کامکار با اشاره به حضور طلاب جهادگر از روزهای اولی در بیمارستان‌ها برای کمک‌رسانی به بیماران کرونایی گفت: حرکت مقدس طلاب جهادی همه را حیرت‌زده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  دکتر جواد خدادادی در مراسم تقدیر و قدردانی از روحانیون جهادی که در محل کمیته اعزام به بیمارستان ستاد حوزوی بحران حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: برای بنده یک افتخار است که در جمع طلاب جهادگر باشیم، طلابی که از همان روزهای اول مبارزه با کرونا به یاری بیماران کرونایی و کادر درمانی شتافتند.

وی ادامه داد: در روزهای اول این بیماری تقریباً دچار نوعی کمبود نیروی انسانی و به‌نوعی روحیه بودیم، اما حرکت مقدس طلاب جهادی همه را حیرت‌زده کرد.

خدادادی بیان داشت: بسیاری از طلاب جزء اساتید بوده و تحصیلات عالیه داشتند اما بدون هیچ خواسته‌ای وارد میدان شدند و در این میان طلاب جهادگر به‌اندازه‌ای بدون تکلف و ساده جلو آمدند که همه را شگفت‌زده کردند.

وی ادامه داد: در ابتدا فکر کردیم طلاب چند روز در خدمت بیماران خواهند بود، اما گذشت زمان نشان داد که طلاب حضور حماسی و جهادی داشتند که هنوز هم ادامه دارد.

رئیس بیمارستان کامکار تصریح کرد: باعث افتخار ملت ایران است که همچنین انسان‌هایی را داریم که در عرصه به مردم بدون هیچ خواسته‌ای حاضر می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha