شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 897925
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
هادی سلیمی

حوزه/ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم از تقویت و شارژ انبارهای امدادی هلال احمر قم با هدف پاسخگویی مناسب در حوادث احتمالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هادی سلیمی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای امدادی هلال احمر استان برای پاسخگویی در هرگونه حادثه احتمالی در سراسر استان گفت: بر این اساس تقویت و شارژ انبارهای امدادی هلال احمر قم در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به وجود ۶ انبار امدادی در جمعیت هلال احمر استان قم افزود: با هدف آمادگی و پاسخگویی اثربخش و کارآمد در زمان حوادث احتمالی بیش از ۱۵۵۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته به این انبارها تزریق شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: تقویت و شارژ انبارهای امدادی استان شامل اقلام زیستی و امدادی است و در این راستا ۵۳۰ بسته غذایی یک ماهه و ۱۵۰۰ تخته پتو نیز به ذخایر استراتیژیک استان اضافه شده است.

سلیمی یادآور شد: بسته های غذایی اضافه شده به انبارهای امدادی شامل؛ برنج، روغن، کنسروجات، قند، شکر و چای، لیوان و قاشق و چنگال است.

وی با تاکید بر اینکه تلفن گویای ندای امداد با شماره ۱۱۲ در هر کجا که پوشش تلفن همراه وجود داشته باشد، بدون نیاز به سیم کارت در دسترس است. عنوان کرد: همشهریان در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری عمومی یا پیچیده انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت با شماره اضطراری ملی ۱۱۲ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha