پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حیدری

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا فعالیت تبلیغی در بسیار از اماکن مذهبی  و مساجد تعطیل شده، ولی امروز رسالت اصلی تبلیغ چهره به چهره  در ایام ماه مبارک رمضان در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت اسلام حسین حیدری، مسئول نهاد نمایندگی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین، صبح امروز در جمع طلاب جهادی قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین گفت: نقش حوزه های علمیه در هدایتگری جامعه بسیار حساس است،  عالمای دین همواره نقش هدایت گری مردم در حوادث و تهدیدها به ویژه مبارزات مردم علیه دولت های ظالم را داشته اند و در این عرصه پیش قدم بوده اند.

وی افزود: جهاد یک زمان در قالب جنگ و دفاع از میهن، یک زمان در حوزه مقابله با تهاجمات فرهنگی و یک زمان هم در حوزه صیانت از سلامت جامعه تجلی می یابد که خوشبختانه روحانیت و طلاب  پرچمدار و پیشگام همه این عرصه بوده اند.

مسئول نهاد نمایندگی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: در این روزها که مردم با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کنند طلاب و روحانیت از همان روزهای اول به میدان آمده اند و طلاب جهادی قزوین علاوه بر کمک رسانی با ایجاد پویش های مردمی کمک به محرومین و مستضعفین جامعه نقش عمده ای در امر کمک رسانی به محرومین داشته اند که اجر و ثواب این اقدام جهادی نزد خدای متعال محفوظ است.

وی ادامه داد: تمامی این موارد نشان دهنده مردمی بودن جامعه روحانیت است که روز به روز در خدمت رسانی به مردم  موفق تر از قبل خواهد بود.

حجت اسلام حیدری خطاب به طلاب جهادی بیان کرد: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا فعالیت تبلیغی در بسیار از اماکن مذهبی و مساجد تعطیل شده، ولی امروز رسالت اصلی تبلیغ چهره به چهره  در ایام ماه مبارک رمضان در جامعه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha