شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 898713
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
حجت السالام هاشمی

حوزه/ امام جمعه آوج گفت: خدای متعال ماه مبارک رمضان را فرصت طلایی برای طهارت باطنی بندگان قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی، صبح امروز در جلسه قرارگاه مواسات مؤمنانه در دفتر امام جمعه، گفت: کادر درمانی با از خودگذشتگی به عنوان خط مقدم برای سلامت مردم جانفشانی می کنند که باید همیشه قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان باشیم.

امام جمعه آوج با اشاره به اقدامات انجام شده در قرارگاه مواسات مؤمنانه، افزود: عده ای از مردم تحت پوشش نهادهای دولتی مانند کمیته امداد و بهزیستی قرار دارند، اما برخی از مردم آسیب دیده  از کرونا زیر نظر هیچ نهادی نیستند که باید همه آنها شناسایی و حمایت شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز مردم با فرهنگ انفاق آشنایی کامل پیدا کرده اند و در تهدید کرونا به خوبی به یاری مستضعفان شتافته اند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به مضامین دعای هر روز ماه مبارک رمضان بیان کرد: در دعای هر روز ماه مبارک رمضان از جمله خواسته های ما از خداوند متعال بی نیازی فقیران، سیری گرسنگان، پوشش بی‌جامگان، ادای قرض بدهکاران، گشایش برای گرفتاران، بازگشت غریبان، آزادی اسیران، اصلاح امور و شفای بیماران است.

امام جمعه آوج با بیان اینکه خدای متعال، ماه مبارک رمضان را فرصت طلایی برای طهارت باطنی بندگان قرار داده، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان زمینه ای است برای اینکه انسان بتواند هر چه بیشتر خود را از فضیلت های این ماه بهره مند سازد و زمینه رشد و تکامل معنوی خود را فراهم کنند که امیدواریم که توفیق بهره گیری از فضائل این ماه را داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha