پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین صمدی(استاد نمونه ایثارگر) با حضور آیت الله اعرافی ومدیرکل بنیادشهید استان قم

حوزه/ همزمان با هفته معلم با حضور مدیر حوزههای علمیه و مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران از استاد نمونه و ایثارگر حوزه تجلیل صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، همزمان با هفته معلم با حضور مدیر حوزه های علمیه و مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم که امروز در دفتر مدیر حوزه  برگزار شد، از استاد نمونه و ایثارگر حوزه تجلیل صورت گرفت.

آیت الله  اعرافی در این مراسم با گرامی داشت هفته معلم و تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه (س)گفت:  هفته گرامی داشت معلم تقدیر از ایثار معلمان و اساتیدی است که در سنگر علم و دانش در مسیر پیشرفت نظام اسلامی برای تعلیم آینده سازان این سرزمین تلاش می کنند.

وی تاکید کرد: در این دوران سخت فعلی با شیوع ویروس کرونا شاهد نمایش جلوه های ایثار از سوی مدافعان سلامت، مدافعان تعلیم و تربیت و جهادگران و خیرین بودیم که به خوبی توانستند نقش خود را ایفا نمایند.

در پایان این نشست با حضور آیت الله اعرافی، حجت الاسلام هنرمند مدیرکل بنیاد شهید قم، معاون فرهنگی و رئیس اداره آموزش بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم از حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی صمدی جانباز سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس و استاد سطوح عالی حوزه تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha