شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نامه

حوزه/ جمعی از علما و روحانیون هندوستان به نامه آیت الله اعرافی که خطاب به شخصیت های دینی و مذهبی این کشور نوشته شده بود پاسخ دادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه جمعی از علما و روحانیون هندوستان به نامه آیت الله اعرافی که خطاب به شخصیت های دینی و مذهبی این کشور نوشته شده بود پاسخ دادند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ضمیر الحسن رضوی استاد و مسئول آموزش حوزه علمیه جوادیه بنارس اتارپرادش هند در جواب نامه آیت الله اعرافی نوشت: از نامه و همدردی حضرتعالی درباره شیوع ویروس کرونا بسیار متشکریم، ما به عنوان یک سرباز کوچک دین اسلام و امام زمان (عج) برای اجرای امر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای و  جنابعالی آماده هستیم و از نامه شما حمایت می‌کنیم.

حجت الاسلام سید محمد زکی حسن از اساتید حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) بمبئی هند هم نوشت: آیت الله اعرافی مدیر محترم حوزه‌های علمیه ایران با صدور این نامه قدم بسیار خوبی برداشتند و به زودی تاثیر این نامه را در جامعه هند خواهیم دید، امروز با همدلی  و همبستگی می‌توان چراغ امید را روشن کرد.

در ادامه پاسخ به نامه آیت الله اعرافی، حجت الاسلام سید حیدر عباس زیدی و حجت الاسلام سید احمد زراره رضوی دبیر مجلس علمای هند شاخه قم هم نوشتند: نامه ی آیت الله اعرافی هنگامی آمد که در هندوستان بازار تعصب گرم بود و یک گروه خاص علیه مسلمانان فعال بودند، در نامه ی بصیرت افزای ایشان همه ی مسائل هند در نظر گرفته شده بود و یک نصیحت بسیار خوب درباره تبعیض هم کرده بود و  ما طلاب دینی هندوستان از نامه ی بسیار خوب آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه ایران تشکر می‌کنیم و سلامتی و توفیقات روزافزون آیت الله اعرافی را از خداوند متعال خواستاریم.

گفتنی است آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در نامه ای خطاب به رهبران دینی و معنوی هندوستان با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشورهای مختلف جهان، ضمن ابراز همدردی با مصیبت دیدگان و آسیب دیدگان از پیروان تمام ادیان و ملت های جهان، ابراز امیدواری کرده بود که تمام بلاها و نابسامانی ها از جهان به ویژه کشور هند به دور باشد.

نامه آیت الله اعرافی  خطاب به رهبران دینی و معنوی هندوستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بی نام IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    خوب بود رعایت امانت داری می کردید و می گفتید که از کجا برداشته اید

    پاسخ سایت: پیام وارده بررسی شد و عاری از صحت است. متن خبرگزاری حوزه با متنی که احیانا در سایر خبرگزاری‌ها منتشر شده به روشنی متفاوت است. ضمن آن‌که برخی از این اخبار که در سایر رسانه‌ها آمده اساسا بعد از حوزه‌نیوز منتشر شده است!