پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طرح ابتکاری

حوزه/ به همت بسیجیان پایگاه حضرت زهرا (س) ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم، همزمان با برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، طرح امانی کتاب خانواده نیز اجرا شد.

ایمان حلمی زاده، فرمانده این پایگاه بسیج در گفتگو با خبرگزاری حوزه اظهار داشت: در کنار توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، ما احساس کردیم که نباید از اهمیت مسائل فرهنگی و به خصوص ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در بین خانواده های محروم و نیازمند غافل شویم و لذا با استفاده از ظرفیت کتب موجودی که در اختیار داشتیم و همزمان با اعمال محدودیت های بهداشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا، این طرح فرهنگی به منصه اجرا درآمد.

وی با بیان این که البته این طرح صرفاً محدود به خانواده های مستضعف و نیازمند نمی شود، گفت: با اجرای این طرح فرهنگی، کتاب ها به صورت امانی به درب منازل شهروندان ارسال شده و آن ها می توانند بدین وسیله ضمن مطالعه و بهره مندی از محتوای ارائه شده، از طریق فضای مجازی در مسابقه کتابخوانی نیز شرکت کنند.

سرگروه جهادی حضرت زهرا(س) همچنین افزود: کتاب ها در قالب بسته های فرهنگی و متناسب با سن اعضاء خانواده ها به ایشان ارائه می گردد و ما امیدواریم که این قبیل طرح های فرهنگی در رزمایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه مورد توجه و اهتمام دستگاه ها و نیز گروه های جهادی فعال در این عرصه قرار گیرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیده زهرا IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    0 0
    سلام اگه بخایم در این مسابقات کتابخوانی شرکت کنیم چطور باید اقدام کنیم ضمن اینکه ما جزو اقشار کم درآمد وضعیف جامعه هستیم که بیشترین آسیب در کرونا دیدیم ولی تا بحال هیچ بسته کمکی دریافت نکردیم ادرسمون هم 7تیر ...