پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طرح «بهارانه کتاب 99»

حوزه/ مدیر عامل به‌نشر گفت: طرح «بهارانه کتاب ۹۹» با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دل‌ها» با هدف رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان رضوی، حسین سعیدی، مدیر عامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) اظهار داشت: طرح «بهارانه کتاب ۹۹» از۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ ماه با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دل‌ها» در سراسر کشور و با هدف رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات به‌نشر در مشهد از جمله شماره۱(مرکزی)، فروشگاه شماره ۳(دانشگاه)، فروشگاه شماره ۶‌(نواب)، فروشگاه شماره ۷(سجاد)، فروشگاه شماره ۹(امامت)، فروشگاه شماره ۱۰(طبرسی)، فروشگاه شماره ۱۱(چهارراه شهدا) و فروشگاه شماره۱۶(باب‌القبله) در جوار حرم مطهر رضوی و فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات به‌نشر در شهرهای بیرجند و تربت حیدریه از ۲۰ اردیبهشت آغاز به کار کرد.

سعیدی با اشاره به لغو برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اجرای طرح «بهارانه کتاب۹۹» را مثبت و کارآمد ارزیابی کرد و گفت: برگزاری این طرح در ایام کرونایی سبب استقبال مخاطبان کتاب و رونق مجدد کتابفروشی‌ها می‌شود و بخشی از نیاز کتاب دوستان را برطرف می‌کند که امیدواریم با تمدید این طرح، فرصت بیشتری برای آشنایی و استقبال کتاب‌دوستان فراهم شود.

وی تأکید کرد: طبق اعلام معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌، در فروشگاه‌های به‌نشر، خریداران می‌توانند با ارائه شماره کارت ملی، حداکثر تا مبلغ ۱۵۰ هزار تومان و تا سقف ۲۰ درصد از تخفیف طرح «بهارانه کتاب۹۹» برای تمامی آثار انتشارات به‌نشر به همراه آثار دیگر ناشران شامل کتاب‌های چاپی، عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان به جز کتاب‌های آموزشی بهره‌مند شوند.

مدیر عامل به‌نشر تصریح کرد: با توجه به شیوع  کرونا در کشور برای جلوگیری از گسترش این بیماری، تمامی ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی در شعبه‌های این انتشارات لحاظ می‌شود و نگرانی از بابت مسائل بهداشتی وجود ندارد.

وی با اشاره به اجرای طرح «بهارخوان» در فروشگاه الکترونیکی این انتشارات یادآور شد: این طرح از نیمه ماه شعبان تا نیمه ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های الکترونیکی و صفحه اینستاگرام به‌نشر در فضای مجازی اجرا شد که استقبال خوب دوست‌داران کتاب را به همراه داشت.

سعیدی خاطرنشان کرد: در این طرح، متقاضیان از تخفیف ۱۵درصدی‌۵۰۰ عنوان کتاب از انتشارات به‌نشر، تخفیف ۲۰ درصدی۵۰ عنوان کتاب منتخب از سایر ناشران همراه با هدیه متبرک و ارسال رایگان در سراسر کشور بهره‌مند شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha