پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تحفیظ رضوی

حوزه/ مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: طرح ملی«تحفیظ رضوی» با محورهای حفظ و مفاهیم ترتیبی و موضوعی قرآن کریم به‌صورت تلفنی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سید مسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی اظهار کرد: با توجه به‌قرارگیری در ماه مبارک رمضان که ماه رحمت الهی و بهار قرآن است شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی مانع از توجه به توسعه و ترویج مباحث قرآنی نشده است و فعالیت‌های قرآنی ادامه دارد.

وی افزود: طرح ملی«تحفیظ رضوی» با محورهای حفظ و مفاهیم ترتیبی و موضوعی قرآن کریم با همکاری موسسه قرآنی علی بن ابی‌طالب(ع) به‌صورت تلفنی برگزار می‌شود.

میریان ادامه داد: شرکت‌کنندگان با سن حداقل سن ۸سال باید مهارت کافی بر صحت قرائت و روان‌خوانی داشته و تعهد و نظم در پاسخگویی را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از کارشناسان و مربیان باتجربه، برگزاری برنامه‌های انگیزشی و مسابقات قرآنی، بسترسازی جهت اخذ مدرک کارشناسی به حفاظ و اعطای گواهینامه رسمی از آستان قدس رضوی ازجمله مزایای شرکت‌کنندگان در این طرح است.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند تا ۳۱ خردادماه با واحد خواهران این مرکز به شماره ۰۹۳۷۶۹۲۲۳۱۶،۰۹۰۳۹۶۲۹۵۳۸ و واحد برادران به شماره ۰۹۰۲۹۸۱۷۱۶۷، ۰۹۳۸۲۱۸۴۵۶۲ تماس گرفته و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha