شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست آموزشی فعالان تبلیغ بین المللی

حوزه/ مدیرکل امور تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با اشاره به جایگاه روز قدس در تبیین فعالیت های تبلیغی، گفت: روز قدس بهترین فرصت برای شروع همکاری های تبلیغی در عرصه بین الملل است زیرا موضوع فلسطین یک موضوع جهان شمول است، و انسان های مختلف با دیدگاهها و مبانی متفاوت به این موضوع می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، نشست آموزشی و توجیهی ویژه طلاب فعال در عرصه تبلیغ بین الملل با حضور مسئولین بخش بین الملل و کارگروه فضای مجازی دفتر مقام معظم رهبری و مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران کشور برگزار شد.

خانم مریم رضائی، مسئول واحد بین الملل مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر، با اشاره به اهمیت این نشست آموزشی برای طلاب، ابراز داشت: این نشست های علمی، با توجه به ظرفیت های موجود در مجتمع کوثر و تعاملات موثر صورت گرفته با دانشگاهها و اساتید دانشگاه کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی و امریکای لاتین، با موضوع بایسته های حضور موثر در فضای بین الملل و بهره گیری از فضای مجازی جهت رساندن پیام انقلاب اسلامی برگزار می شود.

خدیجه جلالی، مدیر مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر هم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی و تبلیغی صورت گرفته در این مجتمع، به فراهم آوردن زیرساخت های لازم برای بهره مندی هر چه بیشتر از این فضا برای ترویج معارف اهل بیت(علیهم السلام) تاکید کرد، و اظهار داشت: رسالت حوزه ها در حال‌حاضر معرفی بانوی طراز انقلابی به عنوان الگو برای جهان است و این امر نیازمند حضور جدی زنان در این عرصه است.

وی افزود: به لطف الهی، مجتمع کوثر با سابقه حضور در این عرصه تجربیات خوبی را کسب کرده و امیدواریم با عنایات حضرت کوثر(سلام الله علیه) این مسیر رو به پییشرفت ادامه پیدا کند.

در ادامه این نشست، ماندانا جلالی، مدیر کل امور تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور، با اظهار خرسندی از توانمندی های موجود در حوزه های علمیه جهت امر تبلیغ در فضای بین الملل به انسجام و گسترش گروه های تبلیغی و برنامه‌ریزی جهت بهره مندی هر چه بیشتر از طلاب موثر در فضای بین الملل تاکید کرد.

مدیر کل امور تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور، با اشاره به حضور ارزشمند زنان عالمه در  فضای تبلیغ بین الملل، تصریح کرد: برای مبارزه با اهداف استکباری دشمن، معرفی و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باید با جدیت تلاش کرد و حضور زنان تحصیل کرده در فضای بین الملل موجب پیدایش افق جدیدی است.

 جلالی در ادامه با اشاره به جایگاه روز قدس در تبیین فعالیت های تبلیغی، گفت: روز قدس بهترین فرصت برای همکاری های تبلیغی در عرصه بین الملل است، زیرا موضوع فلسطین یک موضوع جهان شمول است، و انسان های مختلف با دیدگاه ها و مبانی متفاوت به این موضوع می پردازند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha