سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ اولین دیدار فرمانده جدید انتظامی یزد با آیت الله ناصری یزدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: لازم است نسبت به احیا و تقویت دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کشور اقدامات لازم صورت پذیرد و احیای این دو فریضه بیشترین تأثیر در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار جانشین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: هدف انقلاب اسلامی ایران خدمت به بندگان خدا و تحقق حکومت اسلامی است و همین رویکرد سبب شده که امروز رویکردها هم رویکردهایی برای رضای خدا و با هدف باشد.

وی با تأکید بر این که امام خمینی(ره) همه کارهای خود را برای رضای خدا انجام می داد، تصریح کرد: امروز به خوبی دیده می شود که اقدامات و فعالیت ها به صورت جهادی و برای رفع مشکلات و نیاز محرومان انجام می شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تقدیر از نیروی انتظامی و اقدامات بسیار زیاد و گسترده ای که در راستای تأمین امنیت ایران اسلامی انجام داده، ابراز کرد: یقین داریم که با وجود این اخلاص ها و اقدامات خالصانه، هیچ زمانی دشمن نمی تواند به اهداف خود دست پیدا کند.

آیت الله ناصری یزدی به فتنه ها و توطئه های دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمن با تمام توان و با استفاده از همه ابزارهای رسانه ای و شبکه های اجتماعی خود به دنبال بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام هستند و تمام مشکلات را با وجودی که نسبت به کشورهای خودشان بسیار کمتر است، بزرگ نمایی می کنند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در استان یزد بسیار خوب عمل کرد، ادامه داد: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی از جمله سپاه در استان وجود دارد و همین موضوع سبب شده که امروز امنیت استان یزد در شرایط خوبی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تأکید بر ضرورت توجه به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: لازم است در مرکز نسبت به احیا و تقویت این دو فریضه در کشور اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: احیای این دو فریضه بیشترین تأثیر در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد و همین تشکیلات در صورتی که به درستی فعالیت کند، می تواند قوانین مدون و قابل اجرایی در این حوزه تدوین کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha