پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله مکارم شیرازی

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی ضمن تقدیر از اجرای طرح رمضانیه مجازی مجمع روحانیون لارستان، بر دعوت و آشنا کردن مردم با این طرح در جامعه تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیامی از اجرای طرح رمضانیه مجازی مجمع روحانیون لارستان تقدیر کردند که متن نامه به این مرجع تقلید و پاسخ معظم له به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک مرجع عالی قدر جهان تشیع

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی

با عرض سلام و تحیات احتراما به عرض مبارک می رساند مجمع روحانیون لارستان با توجه به تهدید بوجود آمده ناشی از بیماری کرونا و تعطیلی مراکز دینی و مذهبی، آن را تبدیل به فرصت کرده و در این راستا تصمیم به عملیاتی کردن و رمضانیه مجازی ، در بستر فضای رسانه ای کرده است این طرح در قالب ۹ کارگروه تخصصی در زمینه مسائل دینی با همراهی ۳۳ کارشناس برادر و خواهر روحانی با ارائه مطالب تخصصی متنوع و جذاب و با همکاری نهادهای مختلفی مثل حوزه علمیه برادران و خواهران ، قرارگاه فرهنگی نماز جمعه و هیئات مذهبی لارستان در حال انجام رسالت الهی خود در امر مبارک تبلیغ می باشد. چنین طرحی در طول تاریخ لارستان بی سابقه و یا کم سابقه بوده است بگونه ای که تحسین رسانه های محلی و کشوری را در پی داشته و خبرهای آن را بازتاب داده اند. از محضر مبارک حضرت عالی خواهشمندیم در این راستا ما را با نصایح ارزشمند و حکیمانه خود در انجام هرچه بهتر این امر مبارک مستفیض فرموده تا هم سراج منیری برای آینده پیش رو باشد و هم مردم منطقه بتوانند با استفاده از آن به این امر مبارک بیش از پیش تشویق شوند.

محمد تکبیری مدیر طرح و رمضانیه مجازی».

پاسخ معظم له

بسمه تعالی

با سلام

این کار بسیار خوب است و مایه تشکر. سعی کنید دوستان را به اهمیت آن آشنا سازید و مواد آن را پربار کنید و مردم را به استفاده از آن دعوت کنید که یکی از حسنات مهم آنها محسوب می شود.

همیشه موفق باشید

ناصر مکارم شیرازی

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha