پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه دفاعیه مجازی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سجودی از برگزاری جلسات دفاعیه پایان‌نامه‌ها و رساله‌های علمی طلاب جامعةالزهرا علیهاالسلام به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی سجودی با اشاره به برگزاری جلسات دفاعیه مجازی در جامعة الزهرا علیهاالسلام، عنوان کرد: در پی توقف برگزاری جلسات دفاعیه پایان نامه‌ها و رساله‌های علمی از ابتدای اسفند به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری جلسات دفاعیه به صورت مجازی در دستور کار قرار گرفت.

معاون آموزشی تربیتی جامعةالزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: جلسات دفاعیه مجازی طلاب جامعةالزهرا علیهاالسلام به همت این معاونت و با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات راه اندازی شد و نخستین جلسه دفاعیه مجازی ۲۵ اردیبهشت سال جاری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سجودی افزود: اولین دفاعیه مجازی متعلق به پایان نامه سرکار خانم زینب افشاری، طلبه رشته تفسیر و علوم قرآن با موضوع «تحلیل و بررسی اندیشه‌های تفسیری علامه مجلسی در مورد معاد» بود که با راهنمایی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن صادقی و داوری حجت‌الاسلام والمسلمین علی قانعی اردکانی برگزار شد.

وی یادآور شد: تا کنون ۸ جلسه دفاعیه بانوان طلبه جامعةالزهرا علیهاالسلام به صورت مجازی برگزار شده است، البته در سال های گذشته نیز ۶ جلسه دفاعیه به صورت آنلاین برگزار شد. از این رو طلابی که امکان حضور در جامعةالزهرا علیهاالسلام را نداشته باشند، به صورت آنلاین از پایان نامه و یا رساله علمی خود دفاع خواهند کرد.

معاون آموزشی تربیتی جامعةالزهرا علیهاالسلام بیان داشت: در صورتی که امکان برگزاری جلسات دفاعیه به صورت آنلاین برای طلاب و اساتید وجود نداشته باشند، جلسه دفاعیه به صورت حضوری، بدون حضور طلاب و با حفظ مسائل بهداشتی برگزار می‌شود.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha