پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دوره کارگاهی آنلاین عفاف و حجاب

حوزه/ دوره کارگاهی آنلاین عفاف و حجاب با حضور استاد حکیم زاده در ۵جلسه ویژه طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،خانم سیده ربابه داودالموسوی مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در  دی ماه ۸۶  که فرمودند: «حجاب تکریم آن کسی است که در حجاب است»، عنوان کرد: باتوجه به هجمه‌های وارد شده نسبت به مقوله مهم عفاف و حجاب در جامعه اسلامی و شبهات پیرامون آن، شناخت کامل این واجب دینی و ملی در ابعاد مختلف از ضروریات جامعه است.

داودالموسوی، آشنایی با مباحث اصولی عفاف و حجاب و بهره‌وری از محتوای کارگاه در فعالیت‌های تبلیغی عفاف و حجاب را از اهداف این برنامه دانست و گفت: با توجه به عدم حضور طلاب در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و امکان شرکت طلاب غیرحضوری و مجازی در این برنامه، دوره کارگاهی عفاف و حجاب با همکاری مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: خانم حکیم زاده استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به عنوان مدرس کارگاه است که طی ۵ جلسه  به بیان مباحث پایه عفاف و حجاب شامل مفهوم‌شناسی عفاف و حجاب، وجوب حجاب در قرآن و روایات، مبنای حجاب، حکمت‌های عفاف و حجاب در قرآن، آثار اجتماعی حجاب، کارکردهای اجتماعی عفاف و حجاب، بررسی شبهات عفاف و حجاب و همچنین حجاب اجباری می‌پردازد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اضافه کرد: در این دوره آنلاین، امکان پاسخگویی به سؤالات در تالار گفتگو نیز وجود دارد و طلاب شرکت‌کننده در دوره می‌توانند به صورت آنلاین پاسخ سؤالات خود را از استاد دریافت کنند.

داودالموسوی یادآور شد: متقاضیان جهت شرکت در دوره می‌بایست روزهای زوج از تاریخ ۷ الی ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۱ تا ۱۳ به سامانه https://adobevu۲.jz.ac.ir/hejab۹۸ مراجعه کرده و با ثبت کد تحصیلی خود به عنوان کدکاربری، وارد سامانه شده و در برنامه به صورت آنلاین شرکت کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به طلابی که به صورت منظم در جلسات این دوره شرکت کنند، گواهی اتمام دوره عفاف و حجاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعطا می‌شود.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    0 0
    عفاف و حجاب هیچ التزامی نسبت به هم ندارند میشود با حجاب بود و عفیف نبود و میشود بی حجاب بود و عفیف بود این عنوان بوی پوپولیستس می دهد.