چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
امام جمعه بهشهر

امام جمعه بهشهر با اشاره در پیش بودن روز قدس، این روز را فرصتی برای اتحاد امت اسلامی به منظور مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره در پیش بودن روز قدس، این روز را فرصتی برای اتحاد امت اسلامی به منظور مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد.

وی با بیان این که روز قدس فرصتی است تا ندای مردم مظلوم فلسطین به گوش جهانیان برسد، افزود: همه کشورهای اسلامی وظیفه دارند به وظیفه شرعی و انسانی خود در برابر فلسطین و قدس شریف عمل کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با انتقاد از سیاست های یک بام و دوهوای برخی کشورهای عربی در برابر مسأله فلسطین، خاطرنشان کرد: سران مرتجع عرب در طول این سال ها نه تنها موضع مشخصی در خصوص مسأله فلسطین اتخاذ نکردند با سکوت معنا دار خود به حمایت از جنایت های رژیم اشغال گر قدس پرداختند.

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که امروز وقت آن رسیده کشورهای عربی منطقه به خود بیایند و در برابر یک رژیم فاسد و کودک کش قاطعانه موضع گیری کنند، بیان داشت: نباید بگذاریم مسأله فلسطین و قدس شریف دستخوش برخی فریبکاری های سیاسی سران کشورهای غربی و عربی منطقه شود.

امام جمعه بهشهر با بیان این که امروز مردم مظلوم فلسطین بیش از هر زمان دیگری به حمایت سایر مسلمانان جهان نیازمند هستند، خاطرنشان کرد: بهترین و مهم ترین راه آزاد سازی قدس از چنگال اشغال گان صهیونیست، حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هر گونه موضع گیری منفعلانه عواقب جبران ناپذیری را برای کشورهای اسلامی منطقه در پی خواهد داشت، افزود: سکوت در برابر جنایات صهیونیست ها خیانت بزرگی به اسلام و امت اسلامی است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که قدس شریف به عنوان نخستین قبله مسلمانان جهان با ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین به ویژه جوانان این کشور آزاد خواهد شد، تصریح کرد: اگر همه مسلمانان جهان با هم متحد شوند به راحتی می توان رژیم غاصب صهیونیستی را نابود کرد.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بسترهای لازم برای مقابله جدی با رژیم صهیونیستی و رساندن صدای مظلومیت مردم فلسطین به جهانیان را فراهم کردند، بیان داشت: امروز نیز مقام معظم رهبری ادامه دهنده همان مسیر روشن هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که محو و نابودی رژیم اشغال گر قدس بسیار نزدیک است، ادامه داد: با مقاومت و ایستادگی جوانان فلسطینی و وحدت امت اسلامی این غده سرطانی به زودی از جهان بشریت حذف خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha