جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علیرضا اعرافی

حوزه/ راهبرد جمهوری اسلامی ایران، پیگیری آرمان آزادسازی فلسطین و قدس شریف می‌باشد که برگرفته از تعالیم فقهی، عقیدتی و اخلاقی اسلام ناب محمدی است و در بیانات حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دام ظله) و سایر مراجع معظم تقلید متجلی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی با صدور پیامی، درگذشت دکتر رمضان عبدالله دبیرکل سابق جنبش اسلامی فلسطین را به زیاد نخاله اعضای جنبش جهاد اسلامی، تمام مبارزان و جنبش‌های مقاومت و مردم فلسطین تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

انا لله و إنا إلیه راجعون

برادر ارجمند جناب آقای دکتر زیاد نخاله دامت توفیقاته
دبیر کل محترم جنبش جهاد اسلامی 
السلام علیکم و رحمة الله و برکاته؛
با کمال تأسف خبر درگذشت جناب آقای دکتر رمضان عبدالله شلح دبیرکل سابق این جنبش موجب تأثر خاطر گردید. 
سیره زندگی آن مرحوم و مبارزات خستگی ناپذیر ایشان علیه صهیونیست‌ها در شرایط مختلف بویژه در شرایط سخت و دشوار دوری از وطن، و مبارزه نابرابر با دشمن تا بن دندان مسلح علیرغم خطرات مختلف به خصوص خطر ترورهای ناجوانمردانه، الهام بخش مبارزان راه آزادی قدس شریف است. 
ایشان پس از شهادت دکتر فتحی شقاقی توانستند با مدیریتی مناسب جنبش جهاد اسلامی را رهبری کرده و مبارزه با اشغالگری صهیونیست‌ها را در ابعاد مختلفی دنبال کنند که امروز شاهد به ثمر نشستن برخی از آن تلاش ها هستیم. 
راهبرد جمهوری اسلامی ایران، پیگیری آرمان آزادسازی فلسطین و قدس شریف می‌باشد که برگرفته از تعالیم فقهی، عقیدتی و اخلاقی اسلام ناب محمدی است و در بیانات حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دام ظله) و سایر مراجع معظم تقلید متجلی شده است و حوزه‌های علمیه به عنوان مهم‌ترین مرکز آموزش علوم اسلامی در جهان تشیع همواره پیرو این راهبرد بوده و بر اهمیت آن تأکید کرده است.
حوزه های علمیه، درگذشت این مجاهد خستگی ناپذیر را به جنابعالی، اعضای جنبش جهاد اسلامی، تمام مبارزان و جنبش‌های مقاومت، خانواده و فرزندان محترم ایشان تسلیت عرض کرده و دوام توفیقات و پیروزی‌های محور مقاومت را از خداوند متعال مسألت می‌نمایند و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد آزادسازی تمام خاک فلسطین از اشغالگری صهیونیست‌ها بویژه آزادسازی قدس شریف باشیم. بمنّ الله و فضله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha