پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جنایات آمریکا

حوزه/ «شورای راهبردی خادمان بین الملل مهدویت» وابسته به کانون عدالت خواهی مسجد مقدس جمکران به مناسبت جنایات اخیر آمریکای جهان خوار علیه رنگین‌پوستان این کشور بیانیه ای صادر کرد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، مشروح بیانیه «شورای راهبردی خادمان بین الملل مهدویت» درباره جنایات اخیر آمریکا علیه رنگین‌پوستان این کشور به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

‌استقرار صلح و امنیت جهانی و اقامه قسط و عدل، آرمان و هدفِ متعالی انبیای عظام از حضرت آدم تا خاتم الانبیاء بوده است(لیقوم الناس بالقسط) و بر اساس وعده قطعی الهی که فرمود: “أن الارض یرثها عبادی الصالحون” خاتم الاوصیاء و موعود جهانی حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) با یاری عدالت‌خواهان عالم و حضرت عیسای مسیح (علیه السلام) آن را تحقق خواهد بخشید.

 اعتراضات گسترده و بحرانی که این روزها در ۵۰ ایالت آمریکا شاهدیم واکنش به ظلم، نژادپرستی و بی‌عدالتی سردمداران امریکا طی چندین قرن نسبت به سیاه‌پوستان و توده‌های مردم در مهد مدعیان آزادی، دموکراسی و حقوق بشر است.

این درگیری خشونت‌آمیز نمونه‌ای بارز از رویارویی ستمگران و ستمدیدگانی است که دیگر تاب تحمل این همه ذلت و حقارت را ندارند. این خیزش گسترده که به اروپا و دیگر نقاط جهان هم تسری پیدا کرده، اگر در این مقطع هم با قوه قهریه سرکوب شود، به آتش زیر خاکستری تبدیل خواهد شد که هر زمان آماده شعله‌ور شدن و  برکندن بنیان ظلم و ظالم است.

«شورای راهبردی خادمان بین الملل مهدویت» وابسته به کانون عدالت خواهی مسجد مقدس جمکران با الهام از آموزه‌های قرآنی، مکتب امام‌خمینی و اندیشه‌های ناب امام خامنه‌ای، جنایات شیطان بزرگ در مقابله با معترضانی که خواهان رعایت حقوق اولیه از جمله برخورداری از امنیت هستند و سرکوب بی‌رحمانه تظاهرکنندگان را به شدت محکوم کرده و از تمامی آزاداندیشان، عدالت‌خواهان، اندیشمندان و دوستداران صلح و انسانیت می‌خواهد که فارغ از هر رنگ، زبان ، آئین، قوم، نژاد و ملت، اقدامات ضد حقوق بشری هیئت حاکمه‌ی دیکتاتورِ ام‌الفسادِ قرن را محکوم کرده و از مردم تحت ستمِ آمریکا به ویژه رنگین پوستان حمایت کنند به این امید که این خیزش زمینه ساز بیداری جهانی و قیام علیه ظلم و بیداد در سراسر جهان گردد و زمینه ظهور یگانه منجی عالم بشریت فراهم آید. ألیس الصبح بقریب به امید پیروزی نهایی حق بر باطل در کل جهان

«شورای راهبردی خادمان بین الملل مهدویت»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha