جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عزت زمانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: از برکات همدلی و توفیقاتی که در ایام کرونا شاهد آن بودیم فعالیت ۱۱۰ مسجد با حضور ۶۵۰ مبلغ می توان نام برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام رضا عزت زمانی در همایش پنجره فولاد تجلیل از پیرغلامان اهل بیت(ع) در قم اظهار کرد: چیزی که نباید از خاطر برد، آنست که در ایام گذشته کرونایی فعالیت تبلیغی از سوی طلاب و فضلای جهادگر حوزه علمیه شکل گرفت بطوریکه این بزرگواران خانه به خانه و محله به محله رفتند و با خدمات اجتماعی خود افتخار آفریدند و با خدمتی که انجام دادند توانستند باری را از دوش تبلیغ کشور بردارند.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌ها با موضوع مردم، دغدغه تبلیغات اسلامی قم است، افزود: دغدغه ما با توجه به ظرفیت‌های اجتماعی که در قم وجود دارد برگزاری برنامه‌هایی با موضوع مردم می باشد.

حجت الاسلام عزت زمانی ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، به نقش اثرگذار تبلیغ اشاره کرد و گفت: نقش و جایگاه تبلیغ مردمی و اثراتی که می‌گذارد و جریانی که تشکیل می دهد بسیار بارز و ارزنده است و اگر امروز حرف از مردم شناسی تبلیغ می زنیم همان حرفی است که امام راحل (ره) در ابتدای شروع این حرکت بیان کردند.

وی بیان داشت: امیدواریم در طول دوره مدیریت جدید هم این نگاه وجود داشته باشد، البته مردم همیشه در میدان و پیشرو در احیای شعائر اهل بیت(ع) و ترویج دین هستند و این ما هستیم که باید جایگاه خود را بشناسیم و دنبال این کاروان عظیم حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام عزت زمانی با اشاره به این که دغدغه ما با توجه به ظرفیت های اجتماعی که در قم وجود دارد برگزاری برنامه هایی با موضوع مردم است، گفت: ما همیشه دنبال ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی و فداکاری هستیم و گاهی یادمان می رود که مردم خودشان باید حرکت کنند و هنر بچه های جهادی تلاش برای قیام مردم است و این که سبک و سیاق آن چگونه باید باشد مسأله مهمی است.

وی بیان داشت: با هدف تبیین و تدوین این محورهای محتوایی تلاش بر این شد که حلقه های فکری در قم انجام شده و مطالبه تهران هم از قم همین است که از حضور اساتید معزز در قم استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امسال هیئات مذهبی قم به برکت حرکت عظیم اربعین در کارهای اجتماعی به‌ویژه در برنامه‌های مقابله با کرونا شرکت کرده و وارد صحنه جدیدی شدند و دستان مردم را در دستان امام حسین(ع) با خدمت اجتماعی قرار دارند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha