جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه با بنیاد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: برای تبدیل فرهنگ ایثار و شهادت به گفتمان در جامعه باید از همه ظرفیت ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، ام کلثوم امیدی مدیر حوزه علمیه خواهران همدان، صبح امروز در نشستی با اعضای بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در مدیریت حوزه خواهران استان، گفت: باید تمام تلاش خویش را برای ادای دین به شهدا بکار بگیریم و در این راه از تمام توان خویش استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ شهید و شهادت و همچنین تمرکز دشمن بر کمرنگ کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه بخصوص در میان جوانان، خواستار انعقاد تفاهم نامه همکاری این دو نهاد در زمینه های مختلف پژوهشی، فرهنگی و هنری هستیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: مرکز پژوهشی حوزه خواهران با دارا بودن، پژوهشگران توانمند آمادگی خود را برای همکاری در تولید آثار پژوهشی در زمینه ایثار و شهادت اعلام می کند و این کمترین کار بانوان طلبه برای ادای دین به شهدای گرانقدر است.

وی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد شهدا را کمتر از شهادت نمی دانند، افزود: این جمله نقشه راه تبدیل فرهنگ ایثار و شهادت به گفتمان عمومی جامعه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha