جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ حسن عبدالله مفتی صور و جبل عامل

حوزه/ شیخ عبدالله بر نقش بارزی که رهبران معنوی اسلامی و مسیحی در بحران ها دارند، تأکید کرد و گفت: این رهبران برای خروج از این بحران ها کمک می‌کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسن عبدالله مفتی صور و جبل عامل در استقبال از جمعی از روحانیون لبنانی در دار الافتای جعفری، با بیان اینکه شهروندان از سخت ترین بحران ها به ویژه بحران اقتصادی رنج می‌برند، از اهل حکمت لبنان خواست در خصوص مسائل اختلاف برانگیزی به نقاط مشترک و تفاهم برسند.

وی اشاره کرد: نیازمندی و فقر آرامش داخلی را تهدید کرده و دشمن اسرائیلی را به سوء استفاده از این بحران از طریق فتنه انگیزی و حملات مستمر تشویق می کند، لذا امروز وطن نیازمند عقب نشینی از منافع حزبی و طایفه ای در جهت جلوگیری از فروپاشی کشور است.

مفتی صور و جبل عامل به طرف هایی که برای بازی با احساسات مردم و کسب مسئولیت و تبرئه خود از حل بحران ها تلاش می کنند، هشدار داد و بر اهمیت عمل به مسئولیت ملی و انتخاب راه گفتگو برای کاهش بحران اقتصادی تأکید کرد.

شیخ عبدالله بر نقش بارزی که رهبران معنوی اسلامی و مسیحی در بحران ها دارند، تأکید کرد و گفت: این رهبران برای خروج از این بحران ها جرأت می بخشند.

وی در پایان گفت: خطرات منطقه را در نوردیده و یکبار از طریق جنگ و بار دیگر از طریق هدف قرار دادن معیشت، برای تحریم و محاصره وطن تلاش می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha