جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معبودی

حوزه/  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین گفت: تمام افکار و اندیشه های شهید بهشتی در بیان حقیقت ها متجلی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی به همراه جمعی از فرماندهان سپاه استان قزوین، با رئیس کل دادگستری استان قزوین دیدار و هفته قوه قضائیه را به مجموعه قضات و کارکنان دستگاه قضایی تبریک گفتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان، گفت: هفتم تیر یادآور شهادت مظلومانه بهشتی و ۷۲ تن از سربازان انقلاب اسلامی است که به فرموده حضرت امام خمینی(ره) ملت ایران در این فاجعه، ۷۲ تن بی گناه به عدد شهدای کربلا را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه افکار و اندیشه های شهید بهشتی در بیان حقیقت ها متجلی بود، عنوان کرد: متأسفانه در مدت شهادت این شخصیت برجسته نتوانستیم حق وی را ادا کنیم که امروز همه ما وظیفه داریم افکار و اندیشه های ایشان را به درستی بشناسیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: تاکنون شخصیت علمی شهید بهشتی کمتر مورد توجه قرار گرفته است در حالی که برای شناخت شخصیت علمی و فکری این بزرگوار باید آثار و برکات این متفکر اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

حجت الاسلام معبودی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان دستگاه قضایی در برابر مفسدین و افرادی که مخل نظم و امنیت هستند، بیان کرد: انتظار می رود که قوه قضائیه در برابر شرارت ها و سلب امنیت مردم بدون اغماض برخورد کند تا مردم دستگاه قضایی را پناه خود بدانند و خاطیان، مفسدین و قانون شکنان با توجه به عملکرد قوه قضائیه به راه صواب برگردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha