پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلا

حوزه/ وضعیت امروز کشور، حاصل تفکر امثال شماهاست؛ حال که کشور را به این نقطه رسانده اید، از چه چیزی فرار می کنید؟ با نوشتن این نامه ها چه چیزی در سر دارید؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید اکبر حسینی نژاد در مجمع عمومی نمایندگان طلاب که عصر چهارشنبه، یازدهم تیرماه در سالن جلسات جامعه مدرسین با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، اظهار داشت: امروز شاهد اعتراضات بسیاری در آمریکا هستیم که شعله آن به دامن کاخ سفید افتاده و در کشورهای هم پیمان آنان نیز کشانده شده است؛ اما متأسفانه در داخل کشور از برخی افراد که زمانی مدعی انقلابی گری بودند، سخنانی شنیده می شود که سخن دشمن است و واقعا نمی دانیم من باب چه تکلیف و وظیفه ای، اینجور سخنان را به قلم جاری کرده و اینگونه نامه می نویسند؟ آیا شما از طرف دشمن مأموریت داشته و پیاده نظام دشمن شده اید؟

وی ابراز داشت: وضعیت امروز کشور، حاصل تفکر امثال شماهاست؛ حال که کشور را به این نقطه رسانده اید، از چه چیزی فرار می کنید؟ با نوشتن این نامه ها چه چیزی در سر دارید؟

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلا خاطرنشان ساخت: ملت ایران همانطور که بارها نشان داده است، ولایت فقیه را رها نکرده و شما امروز با ناامیدی دست به چنین کاری می زنید و بدانید این تیرها به خود شما زده شده و نظام اسلامی بیمه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد بیان داشت: اگر زمان بنی عباس و بنی امیه شاهد چنین حرکاتی نسبت به اهل بیت (ع) بودیم، امروز هم شاهد همان مدل از وقایع هستیم و مسئله تازه ای نیست.

وی خطاب به قائم مقام رسانه ملی به عنوان مهمان این برنامه اظهار داشت: مجمع نمایندگان طلاب با فرمان امام خمینی (ره) و با انتخاب طلاب و فضلای حوزه علمیه قم راه اندازی شده و جامعه مدرسین با لبیک به فرمان امام راحل، این مجمع را در سال ۱۳۶۸ تشکیل داده است تا پناهگاهی برای طلاب باشد که بحمدالله نمایندگان این مجمع با دلسوزی ها و طرح های مناسب، مدافع حوزه انقلابی بوده و انقلابی بودن را در حوزه حفظ کرده و نفوذ دشمن را در حوزه به حداقل رسانده اند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلا ابراز داشت: مجمع نمایندگان خود را وابسته به هیچ جا نمی داند و حُرّیت لازم را داشته و در برابر توطئه ها و نفوذ ایستادگی خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد خاطرنشان ساخت: نمایندگان طلاب برخاسته از متن حوزه بوده و نسبت به فرهنگ اسلامی و انقلابی جامعه دغدغه داشته و یکی از سازمان هایی که می تواند کمک حال بهبود فرهنگ جامعه باشد، صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: ما ضمن تشکر از فعالیت های زیاد و مناسبت صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، دغدغه هایی نسبت به رسانه ملی داشته و امروز در خدمت قائم مقام این سازمان هستیم تا بتوانیم این دغدغه ها را انتقال دهیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلا اظهار داشت: یکی از سؤالاتی که برای نمایندگان طلاب و فضلا وجود دارد، این است که امروز قریب به ده ها شبکه داخلی در صداوسیما وجود دارد؛ اما سوال اینجاست که آیا مجبور به داشتن شبکه های متعدد هستیم تا شاهد تبلیغاتی در صداوسیما باشیم که مناسب نباشد؟ آیا نیاز به این تعداد کانال و شبکه است تا برای دریافت بودجه، برخی اخبار و مطالب از رسانه ملی پخش شود؟  

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد ابراز داشت: امروز انتظارات از صداوسیما بسیار بالاست؛ چراکه رئیس آن، منصوب رهبر معظم انقلاب است و هرچه در این رسانه منعکس شود، به ایشان می چسبانند.

وی ضمن تقدیر از برنامه های زیبای رسانه ملی در زمان شهادت حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان ساخت: باید مکتب این شهید عزیز در رسانه ملی ادامه پیدا کند تا این مکتب در کشور فراگیر شده و هر روز شاهد حضور سلبریتی ها در صداوسیما و الگوپذیری مردم از آنان نباشیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان ساخت: هنرمندان ما حاج قاسم ها و جانبازان و شهدایی هستند که در کشور ما بوده و هستند و نباید اینقدر شاهد حضور سلبریتی ها در رسانه ملی باشیم که برخی از آنان نه تنها هنرمند نبوده؛ بلکه برخی پناهنده افکار دشمن بوده و در زمین آنان بازی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 0
    احسنت به حاج آقای حسینی نژاد . فراخوان مسئولان صدا و سیما و مطالبه جدی از آنها بسیار ضروری است . إن شاء الله تعالی با جدیت تمام و بلاانقطاع ادامه داشته باشد .