جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ترامپ

حوزه/ برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی به بررسی اظهارات جنجالی دونالد ترامپ علیه معترضان به نژادپرستی در آمریکا در شبکه های اجتماعی اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با مروری بر اعتراضات گسترده در آمریکا علیه نژادپرستی سیستماتیک در این کشور به بررسی اظهارات جنجالی ترامپ علیه معترضان به نژادپرستی در آمریکا در شبکه های اجتماعی می پردازد.

این برنامه با نگاهی به پست های ترامپ در شبکه های اجتماعی درخصوص اعتراضات اخیر، واکنش آمریکایی ها نسبت به توییت های دونالد ترامپ درخصوص اعتراضات اخیر در آمریکا را مورد واکاوی قرار می دهد.

در این برنامه همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در آمریکا و وضعیت ترامپ و رقیب وی در این انتخابات، جنگ ترامپ علیه شبکه های اجتماعی توییتر و فیسبوک در پی برچسب گذاری پست های وی در این پلتفرم ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و وضعیت شیوع ویروس کرونا در آمریکا و واکنش های ترامپ نسبت به افزایش تعداد مبتلایان و فوتی ها در این کشور بررسی خواهد شد.

در ادامه و در بخش دوم این برنامه نیز موضوع طرح موسوم به الحاق کرانه باختری و اختلافاتی که بر سر اجرایی کردن این طرح وجود دارد مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

در این خصوص ضمن اشاره به تصمیم نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اجرایی کردن طرح الحاق کرانه باختری و دره رود اردن در اول ژوئیه، بحث و گفت و گو پیرامون دلایل به تعویق افتادن این طرح و نقش آمریکا در تصویب و به تعویق افتادن آن صورت می گیرد.

مروری بر واکنش کشورهای مختلف جهان نسبت به طرح الحاق نیز از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه ۱۴ تیر ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار این برنامه دوشنبه ساعت ۰۰:۰۳ بامداد، ۰۸:۰۰ و ۱۹:۰۰ و سه شنبه ساعت ۰۴:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

۳۱۳/۶۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha