پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آمریکا

حوزه/ برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی ضمن مروری بر اعتراضات اخیر در آمریکا در پی قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی به دست افسر پلیس شهر مینیاپولیس به نقد و بررسی افول حس میهن پرستی در آمریکا می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در برنامه «ما مردم» نتایج نظرسنجی مؤسسه گالوپ در آمریکا که به منظور سنجش میزان حس میهن پرستی آمریکایی ها صورت گرفته است و قرار گرفتن حس میهن پرستی آمریکایی ها در پایین ترین حد خود طی ۲۰ سال اخیر مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

این برنامه ضمن اشاره به دلایل افت حس میهن پرستی در میان آمریکایی ها از جمله ناکارآمدی در مواجهه با بحرانی که در پی شیوع ویروس کرونا به وجود آمده و مشاهده تبعیض های نژادی طی سال های اخیر، واکنش های مردم معترض آمریکا نسبت به سخنان دونالد ترامپ درخصوص اعتراضات اخیر و وضعیت نظام سلامت در این کشور را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

نگاهی به تلاش های ترامپ برای کم اهمیت جلوه دادن ویروس کرونا در کمپین های تبلیغاتی خود برای انتخابات پیش رو و واکاوی تاثیر افول میهن پستی در میان آمریکایی بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ نیز از دیگر محورهای مورد بررسی در این برنامه خواهد بود.

در بخش دوم این برنامه نیز نقش آمریکا در قاچاق مواد مخدر در افغانستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این زمینه مروری بر اظهارات ضمیر کابولوف فرستاده ویژه روسیه در امور افغانستان درخصوص دست داشتن سازمان سیا آمریکا در قاچاق مواد مخدر در افغانستان صورت می گیرد.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی دوشنبه ۲۳ تیر ساعت ۰۰:۰۳ بامداد به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه همان روز دوشنبه ساعت ۰۸:۰۰ و ۱۹:۰۰ و سه شنبه ساعت ۰۴:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha