شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
داخل اسرائیل

حوزه/ جنگ سیاسی میان دیوان عالی با نتانیاهو بر سر موضوعات مختلف و مخالفت دانشگاهیان و اکثر شهروندان اسرائیلی با الحاق کرانه باختری به دلیل آپارتاید و انزوای بیشتر اسرائیل در جهان موضوعاتی است که در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «داخل اسرائیل» به تهیه کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به جنگ میان دیوان عالی رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو که طی هفته های اخیر با حواشی زیادی همراه بوده به گفت و گو درخصوص حملات و انتقادهای اخیر پیرامون دیوان عالی رژیم صهیونیستی می پردازد.

این برنامه همچنین به واکاوی واکنش بنیامین نتانیاهو در قبال تهدید به مرگ شدن قاضی دیوان عالی رژیم صهیونیستی پرداخته و مروری بر اتهامات مطرح شده علیه وی و فساد در دوران نخست وزیری او خواهد داشت.

در این برنامه ضمن بررسی واکنش سیاستمداران مختلف نسبت به حملات تند نتانیاهو علیه دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی، اشغالگری های رژیم صهیونیستی در فلسطین و اقدام اخیر این رژیم در الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

این برنامه در ادامه با اشاره به مخالفت بسیاری از ساکنان اسرائیل با الحاق کرانه باختری به سرزمین های تحت اشغال رژیم صهیونیستی، امضای بیانیه توسط ۴۰۰ استاد دانشگاه در رژیم صهیونیستی و درخواست توقف این گونه اقدامات که ضد بشریت تلقی می شود را مورد نقد و بررسی قرار خواهد داد.

«داخل اسرائیل» چهارشنبه ۱۸ تیر ساعت ۰۹:۰۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش شد.

تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت ۲۲:۰۰ ، پنجشنبه ساعت ۱۶:۰۰، جمعه ساعت ۲۰:۰۰، دوشنبه ساعت ۱۹:۲۰ و سه شنبه ساعت ۲۲:۰۰ پخش خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha