جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
داخل اسرائیل

حوزه/ نقد و بررسی درخصوص موضوع ناپدید شدن کودکان یهودیان مهاجر در اسرائیل در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) از شبکه پرس تی وی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «داخل اسرائیل» به تهیه کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به آمارهای مربوط به ناپدید شدن کودکان یهودیان مهاجر در رژیم صهیونیستی طی دهه های اخیر به واکاوی پشت پرده ناپدید شدن این ماجرا می پردازد.

این برنامه با اشاره به اینکه اغلب این کودکان از مهاجران یمنی و دیگر کشورهای آسیای غربی هستند، فروخته شدن این کودکان به خانواده های یهودیان اروپایی را مورد بحث و گفت و گو قرار داده و تلاش های صورت گرفته برای مشخص کردن دلایل ناپدید شدن این کودکان را بررسی خواهد کرد.

در این برنامه همچنین ضمن مروری بر روش های مختلف ربوده شدن کودکان یهودی از جمله ربودن کودکان بیمار در بیمارستان ها و اعلام مرگ دروغین آنها، عدم مشخص شدن واقعیت در کمیسیون های تحقیق درخصوص کودکان ربوده شده، شکل گیری جنبشی علیه این موضوع در پی افزایش ناپدیدشدن کودکان یهودیان مهاجر و سیاست های تبعیض آمیز رژیم صهیونیستی علیه این یهودیان مورد نقد و تبادل نظر قرار می گیرد.

«داخل اسراییل» چهارشنبه ۴ تیر ساعت ۰۹:۰۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت ۲۲:۰۰ ، پنجشنبه ساعت ۱۶:۰۰، جمعه ساعت ۲۰:۰۰، دوشنبه ساعت ۱۹:۲۰ و سه شنبه ساعت ۲۲:۰۰ پخش خواهد شد.

۳۱۳/۶۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha