پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدارمدیر حوزه علمیه خواهران یزد با رییس اداره آموزش و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد در دیدار رئیس اداره آموزش و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: حوزه خواهران همگام و همراه با نیروی انتظامی در مرتفع ساختن معضلات اجتماعی تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی در دیدار با مهدی حمیدی، رئیس اداره آموزش و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد که در دفتر مدیریت حوزه خواهران استان برگزار شد، با اشاره به لزوم شناخت فرهنگ ها در برنامه ریزی های کلان در رفع موضوعات ومعضلات اجتماعی، گفت: موفقیت در کار نیازمند برنامه ریزی دقیق و ارائه چشم انداز هدفمند در برنامه هاست.

وی با اشاره به نقش خانواده در توسعه فرهنگ عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزود: استفاده از ظرفیت بانوان حوزوی  در بین مردم به منظور آگاهی بخشی و تقویت باورهای دینی و اعتقادی  از مهم ترین برنامه های موثر برای مقابله با آسیب های اجتماعی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به اینکه نیرو انتظامی مظهر اقتدار جامعه محسوب می شود، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی، در خط مقدم فعالیت های اجتماعی قرار دارد و لذا حوزه علمیه خواهران استان یزد آمادگی لازم به منظور آموزش وآگاهی بخشی به  بانوان جامعه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی  را دارد.

در ادامه این نشست، رئیس اداره آموزش و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد از همکاری حوزه علمیه خواهران استان در برگزاری جشن میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) که دوم تیر ماه در بوستان طوبی یزد برگزار شد، تشکر و قدردانی کرد و خواستار ادامه همکاری حوزه علمیه خواهران و معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی در کاهش آسیب های اجتماعی  شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha