چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
همایش بانوان طلبه یزدی به روایت تصویر

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه یزد گفت: بانوان طلبه پرچمدار دفاع از حریم حجاب و عفاف هستند و هفته عفاف و حجاب فرصت خوبی برای پاسخ به شبهات و نیز آموزش این مباحث به طلاب برای ترویج حجاب است.

فاطمه کارگر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد که در زمان رضاخان در دفاع از حجاب اسلامی به شهادت رسیدند، اظهار داشت: در انقلاب اسلامی باید بیش از گذشته در اجرای فریضه الهی حجاب که خداوند در قرآن به آن تأکید کرده است بکوشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدای زیادی در جهان اسلام از جمله کشور ما به خاطر دفاع از حریم حجاب و عفاف به شهادت رسیده اند و در وصیت نامه شهدا مطالب و توصیه های بسیاری در زمینه حفظ حجاب بیان شده است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه یزد وابسته به آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع)، گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته عفاف و حجاب برنامه‌های متنوعی در این مدرسه اجرا شده است و تا پایان هفته ادامه دارد.

خانم کارگر بانوان طلبه را پرچمدار دفاع از حریم حجاب و عفاف دانست و افزود: هفته عفاف و حجاب فرصت خوبی برای پاسخ به شبهات عفاف و حجاب و نیز آموزش این مباحث به طلاب برای ترویج حجاب است.

وی اهم برنامه های مدرسه علمیه معصومیه را طراحی و انتشار پوستر عفاف و حجاب توسط فعالان فضای مجازی مدرسه، تهیه بسته های فرهنگی، انتشار بروشور، انتشار بیانیه، ساخت کلیپ و سخنرانی برشمرد.

انتهای پیام/313/47

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha