پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه ابرکوه

حوزه/ امام جمعه ابرکوه گفت: مدیران اداری و مدیریت شهری نگذارند مردم میان دو لبه قیچی قرار گیرند، یعنی از طرفی تحت فشار معیشتی و گرانی مایحتاج زندگی و از طرفی با برخورد تلخ و یأس‌آور مسئول مواجه شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، همزمان با آغاز به کار مهندس حاتمی به عنوان شهردار ابرکوه در دور جدید کاری خود، به همراه مسئول و اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه صبح امروز با حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

 در این دیدار امام جمعه ابرکوه ضمن آرزوی توفیق برای شهردار و شورای شهر، گفت: شهردار و شورای شهر محصول انتخاب مردم هستند، لذا باید تلاشتان در جهت رضایت مردم باشد چرا که اگر مردم از منتخب خود راضی نباشند دیگر به چه کسی دل خوش باشند؟!

حجت الاسلام حسینی افزود: مدیران اداری و مدیریت شهری نگذارند مردم میان دو لبه قیچی قرار گیرند، یعنی از طرفی تحت فشار معیشتی و گرانی مایحتاج زندگی و از طرفی با برخورد تلخ و یأس آور مسئول مواجه شوند.

وی افزود: اگر چه مشکلات زیاد است اما برای مدیریت شهری و مدیران اداری نباید سد راه باشد، بلکه همت بلند مسئولین شکننده سد یأس خواهد بود.

امام جمعه ابرکوه ضرورت رسیدگی به اولویت‌های شهری، همچون چاره اندیشی برای مسیل بلوار ابوریحان و کنترل قیمت کاذب زمین و مسکن توسط شورا و شهرداری را با همیاری مسئولین ذیربط یادآور شد و افزود: غافل شدن از ضرورت های اولیه شهروندان زمینه میدان یافتن دلالان سودجو را فراهم می کند.

در این دیدار اعضای شورای شهر ابرکوه نقطه نظرات خود را بیان کردند و شهردار نیز ضمن تأکید بر سیاسی یا جنایی نبودن شهرداری، گفت: عزم ما در خدمت به مردم جزم است و امیدواریم بتوانیم در سال جاری فراتر از امکانات و اعتبارات و شرایط موجود در جهت خدمت به مردم قدم برداریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha