پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
هفته حجاب و عفاف در ابرکوه

حوزه/ به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه امام‌جمعه ابرکوه در بازدید از یک واحد تولید ماسک، از تلاش بانوان فعال در این واحد تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ابرکوه، هم‌زمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، ظهر امروز ناصر زارع رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه از یک واحد تولید دوخت ماسک توسط بانوان، بازدید کردند و از تلاش های آنان در این زمینه تجلیل و قدردانی نمودند.

در حاشیه این بازدید حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم استفاده همگانی از ماسک، فعالیت بانوان را با وجود داشتن حجاب اسلامی و حجاب برتر ارزشمند دانست و افزود: در پرتو رعایت حجاب و التزام به عفاف، شخصیت انسانی زن حفظ و زمینه‌های رشد و تکامل زن و مرد در ابعاد مختلف فراهم می‌شود.

زارع، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با تأکید بر لزوم دعوت عملی جامعه به رعایت فرهنگ ایرانی - اسلامی عفاف و حجاب، اظهار کرد: بانوان محجبه ما در عرصه‌های مختلف علمی و سیاسی و اجتماعی دارای جایگاه هستند و به عنوان مصادیق عینی و برجسته فرهنگ عفاف و حجاب باید به جامعه معرفی شوند.

بر پایه این گزارش، در پایان این مراسم از بانوان فعال در این واحد و همچنین همسران و فرزندان شهید فعال در کارگاه با اهدای هدیه معنوی و شاخه گل قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha