جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مشاوره و حمایت از پایان نامه‌های حوزوی مرتبط با فضای مجازی

حوزه/ دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی از پایان‌نامه‌های حوزوی مرتبط با موضوعات فضای مجازی حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی به منظور ایجاد زمینه‌های مناسب برای رشد و ارتقاء کمی و کیفی پژوهش در حوزه مطالعات اسلامی فضای مجازی در نظر دارد، پایان‌نامه‌های حوزوی مرتبط با موضوعات فضای مجازی را به منظور فعال‌سازی و هدایت استعدادهای شاخص حوزه‌های علمیه مورد حمایت قرار دهد. لذا از کلیه طلاب حوزه‌های علمیه که قصد انتخاب موضوع و تدوین پایان‌نامه در سطوح عالی حوزه را دارند، دعوت به عمل می نماید تا در این فراخوان شرکت فرمایند.

شرایط پذیرش:

پایان‌نامه‌ حوزوی باشد. (مراد از پایان‌نامه‌های حوزوی پایان‌نامه‌ای است که در حوزه علمیه یا یکی از مراکز آموزش عالی حوزوی یا دانشگاه‌های مرتبط با آن مانند دانشگاه باقرالعلوم (علیه‌السلام)، دانشگاه معارف اسلامی، دانشگاه قرآن و حدیث و غیره نگارش یابد.

موضوع پایان‌نامه و رساله در راستای اولویت‌های پژوهشی فضای مجازی کشور باشد.

متقاضی از سوابق علمی و پژوهشی قابل قبول برخوردار باشد.

پژوهشگر متعهد گردد که گزارش‌های منظم از روند پیشرفت پایان‌نامه را به کارشناس دفتر ارائه نموده و در صورت نیاز به شرکت در جلسات بررسی پایان‌نامه، حضور یابد.

سطوح حمایت:

مشاوره‌های دفتر در سه سطح صورت خواهد پذیرفت: براساس ارزیابی دفتر مطالعات اسلامی و با توجه به سابقه علمی محقق، توانمندی پژوهشی و اهمیت و جایگاه موضوع انتخابی، سطح مشاوره و حمایت از پایان‌نامه را مشخص خواهد شد.

سنجش کیفی پایان‌نامه‌ها براساس ارزیابی علمی کارشناسان دفتر مطالعات اسلامی و با در نظر گفتن معیارهای محتوایی تعیین می شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی http://csri.majazi.ir/ مراجعه و یا با شماره تلفن 09187070530 در پیام رسان ایتا ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha