شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رضا ابراهیمی

حوزه/ مدیر دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان اعلام کرد: نتایج امتحانات و آزمون های این حوزه از یکشنبه ۲۹ تیرماه، در سامانه‌ی LMS آن قابل مشاهده است.

مهندس رضا ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری حوزه در مشهد با اعلام این خبر گفت: از یکشنبه ۲۹ تیرماه، طلاب با مراجعه با سامانه‌ی LMS قسمت آزمون ها به آدرس http://lms.hozehkh.com، می توانند علاوه بر دریافت کارنامه‌ی تحصیلی خود، نتایج آزمون ها، سوالات، پاسخ نامه‌ای که خود ثبت کرده اند و کلید جواب ها را به صورت کامل مشاهده و دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه از آغاز شروع امتحانات در این حوزه و مراکز وابسته، حدود ۴۴۰ آزمون در سامانه‌ی LMS این حوزه برگزار شده است، افزود: بیش از ۲۴ هزار طلبه و دانشجوی دانشگاه علوم اسلامی رضوی از خدمات مجازی سامانه‌ی LMS حوزه علمیه خراسان در ایام امتحانات بهره مند شدند.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان، با بیان اینکه دریافت رتبه‌ی امتحان نیز یکی دیگر نتایج آزمون ها می باشد که از فردا قابل دسترس است، گفت: افراد پس از دریافت نمرات و کارنامه‌ی خود، می توانند در قسمت درخواست های پورتال طلاب، در صورت احتمال نیز، اعتراض خود را ثبت کنند.

وی با اشاره به پاسخ‌نامه‌ی امتحانات تشریحی نیز، ابرازکرد: نتایج آزمون هایی که دارای سوال تشریحی بوده است پس از تصحیح توسط اساتید اعلام خواهد شد.

ابراهیمی در پایان یادآورشد: طبق اعلام معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان، تمام افرادی که موفق به شرکت در آزمون نشدند و یا به صورت ویژه در امتحانات مجازی امسال، نمره‌ی قبولی کسب نکردند، می توانند در امتحانات تجدیدی مردادماه، مجدد شرکت کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha