پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز خطبه حضرت زهرا

حوزه/مدیر اداره قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه های علمیه گفت: بیش از ۸۰ نفر از متسابقین امتیاز کامل ۱۰۰ را کسب کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سید حسن حسینی در آیین اختتامیه و قرعه کشی مسابقه خطبه حضرت زهرا(س) که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد،افزود: بحمدالله علی رغم همه مشکلات ناخواسته به جهت شیوع ویروس کرونا و تغییر شیوه حضوری مسابقه به مجازی استقبال خوبی از این دوره مسابقات بعمل آمد، بطوریکه بیش از ۴هزار متسابق در این دوره حضور داشتند که ۴۵۶نفر از آنان به امتیاز بالا و چشمگیری دست پیدا کردند.

مدیر اداره قرآن و حدیث معاونت تهدیب و تربیت حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: این مسابقه بعد از وقفه چندماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار شد و در این بین ۸۲نفر امتیاز کامل مسابقه، ۱۶۵نفر امتیاز ۹۰به بالا، امتیاز ۱۸ تعداد ۱۶۱ نفر، امتیاز ۱۷ را ۱۷۵نفر و امتیاز ۱۶ را ۱۴۱ نفر به خود اختصاص دادند.

استاد حوزه علمیه قم ضمن عذرخواهی از متسابقینی که به منظور شرکت در مسابقه حضوری ثبت نام کرده بودند، افزود: متاسفانه برخی از عزیزانی که به منظور شرکت در مسابقه ثبت نام کرده بودند و به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط برای برپایی حضوری مسابقه فراهم نبود و منجر به برگزاری مجازی مسابقه شد و این بزرگواران شرایط حضور را در مسابقه ندارند کمال پوزش را دارم.

حجت الاسلام  حسینی ادامه داد: در این مسابقه ابتدا بیش از ۱۵ هزار نفر از طلاب حوزه های علمیه خواهران، برادران، جامعه الزهرا(س)، مرکز خدمات، جامعه المصطفی، حوزه های علمیه خراسان، اصفهان  به همراه خانواده هایشان حضور داشتند که با تغییر شرایط به بیش از ۴هزار نفر تنزل پیدا کرد.

وی ضمن تشکر از پشتیبانی فنی و فناوری مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: بحمدالله با توجه به حمایت مراجع معظم تقلید تا پیش از این قرار بود از ۱۳۵ نفر از برگزیدگان تقدیر شود که با حمایت ایشان به ۲۷۰ نفر و در نهایت و با حمایت مراجع معظم تقلید به ۴۴۰نفر افزایش پیدا کرد.

مدیر اداره قرآن و حدیث حوزه های علمیه با اشاره به مشارکت مراکز و مؤسسات حوزوی افزود: به منظور برگزاری منسجم مسابقات در فصول و مناسبت های مختلف ستاد برگزاری مسابقات قرآن و حدیث نهادهای حوزوی  با حمایت و پشتیبانی مرکز خدمات حوزه های علمیه تشکیل شد که به فراخور زمان و مناسبت های پیش رو، مسابقات فرهنگی با مشارکت همه نهادهای حوزوی با موفقیت برگزار شد.

وی در پایان نیز از طلابی که به هر دلیل نتوانستند در این مسابقه مجازی مشارکت داشته باشند عذرخواهی کرد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 0
    اینا رو بی‌خیال اسامی کو