پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیوان عالی قضایی عراق

حوزه/ دیوان عالی قضایی عراق از استمرار تحقیقات در خصوص عملیات ترور شهیدان سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس نایب رئیس سازمان حشد الشعبی خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دیوان عالی قضایی عراق از استمرار تحقیقات در خصوص عملیات ترور شهیدان سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس نایب رئیس سازمان حشد الشعبی خبر داد.

دیوان عالی قضایی اشاره کرد: از زمان وقوع این حادثه تروریستی در فرودگاه بغداد، تحقیقات آغاز شده و دیوان عالی قضایی با این حادثه به عنوان یک جرم جنایی تعامل می کند که در سرزمین عراق اتفاق افتاد و بخشی از قربانیان عراقی هستند.

دیوان عالی ادامه داد: تحقیقات در خصوص این جنایت مطابق قوانین و اصول دادگاه های جنایی عراق انجام گرفته و تحقیقات در خصوص محل حادثه بررسی شده و سخنان نماینده قانونی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بخشی از قربانیان این حادثه تروریستی به ثبت رسیدهاست.

این دیوان بیان داشت: جزئیات تحقیقات این حادثه را در اختیار وزارت امور خارجه عراق و هیئت وزیران قرار دادیم و تحقیقات مطابق قانونی عراقی از زمان وقوع حادثه آغاز شده و ادامه دارد.   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha