چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محمود مشایخ - امام جمعه نوشهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که متأسفانه شیوع ویروس کرونا موجب بروز مشکلات اقتصادی بسیاری برای قشر نیازمند جامعه شده است، گفت: رسیدگی به این بخش از جامعه یک ضرورت مهم و حیاتی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، امام جمعه نوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور بر ضرورت عزم و همدلی بخش های مختلف کشور به منظور کمک به محرومان و نیازمندان تأکید کرد.

وی با بیان این که متأسفانه شیوع ویروس کرونا موجب بروز مشکلات اقتصادی بسیاری برای قشر نیازمند جامعه شده است، افزود: رسیدگی به این بخش از جامعه یک ضرورت مهم و حیاتی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا شاهد یک عزم ملی برای کمک به اقشار محروم و نیازمند کشور بودیم، خاطرنشان کرد: طرح کمک مؤمنانه در این روزهای سخت کرونایی نیز باید ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ بر ضرورت استمرار طرح مواسات و کمک مؤمنانه در شرایط امروز جامعه تأکید کرد و گفت: فشارهای اقتصادی و همچنین شیوع ویروس کرونا، مشکلات اقشار کم درآمد جامعه را دو چندان کرده است.

امام جمعه نوشهر بر ضرورت رسیدگی جدی مسئولان به اقشار کم درآمد و نیازمند جامعه تأکید کرد و افزود: باید بسته های معیشتی برای این قشر از جامعه تهیه و برای آنها ارسال شود تا بخشی از بار مشکلات این ایام از دوش آنها برداشته شود.

وی با بیان این که دولت و مجلس در این ایام سخت، وظیفه بسیار مهمی بر عهده دارند، گفت: این دو قوه باید با پرهیز از هر گونه حاشیه پردازی های بی حاصل تنها به فکر کاهش مشکلات معیشتی مردم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که در مرحله نخست طرح کمک مؤمنانه شاهد یک خیزش و عزم ملی در میان مردم و مسئولان برای کمک به نیازمندان و محرومان جامعه بودیم، خاطرنشان کرد: این طرح مهم که با رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری آغاز شد در این شرایط سخت کرونایی نیز باید تداوم پیدا کند.

امام جمعه نوشهر با بیان این که ملت بزرگ ایران همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری بوده اند، گفت: رهنمودهای مهم مقام معظم رهبری در ماه های اخیر، موجب حرکت عظیم ملت ایران در مقابله با ویروس کرونا و کاهش مشکلات ناشی از شیوع این ویروس در جامعه شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha