پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی ابراهیمی - مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) اسفراین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) اسفراین گفت: طلاب، اساتید و کارکنان این مدرسه علمیه با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین به مدد کادر بیمارستانی آمدند.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، از کمک طلاب و روحانیون اسفراین به کادر درمان این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای همیاری اجتماعی به‌منظور مقابله با ویروس منحوس کرونا، گروه جهادی ام‌ابیها(س) متشکل از طلاب، اساتید و کارکنان مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) اسفراین در قالب گروه‌های جهادی با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین اقدام به نظافت و ضدعفونی بخش‌های مختلف بیمارستان شهرستان کردند.

وی با بیان اینکه این فعالیت جهادی به همت طلاب در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت، افزود: از ابتدای شیوع کرونا طلاب و اساتید این مدرسه علمیه به‌ صورت جهادی در عرصه خدمت به سلامت فعال بوده‌اند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: از اسفندماه و همزمان با شیوع این بیماری، مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اسفراین همگام با رزمایش مواسات و همدلی با توزیع چند مرحله اقلام سبد غذایی و اقلام بهداشتی و محافظتی به ارزش بیش از ۸۴۰ میلیون ریال، در کنار هم‌وطنان عزیز بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین گروه جهادی ام‌ابیها(س) متشکل از طلاب، اساتید و کارکنان مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) اسفراین با برگزاری تست‌های غربالگری در روستاهای گراتی و ایرج، تجهیز و تدفین اموات کرونایی شهرستان و برگزاری رزمایش ضدعفونی مساجد سطح شهرستان سعی کرده‌اند تا قدمی در راستای انجام رسالت اجتماعی و معنوی خویش، در این روزهای سخت بردارند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی پخش و توزیع ۲۰۰ وعده غذای گرم بین نیازمندان سطح شهرستان اسفراین و پخش و توزیع هزار وعده غذای گرم به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) و کمک مؤمنانه بین نیازمندان سطح شهرستان اسفراین توسط طلاب جهادی گروه ام‌ابیها(س) حوزه علمیه ولی عصر(عج) اسفراین با همکاری مؤسسه قرآنی اسراء را از دیگر اقدامات انجام شده در ایام کرونا ذکر کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha