جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
باطنی

حوزه/ در هم اندیشی ماهانه مدیران مدارس علمیه اصفهان، زمان آغاز سال تحصیلی این حوزه ۱۹ مرداد ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا باطنی صبح امروز در جلسه هم اندیشی ماهانه مدیران مدارس علمیه اصفهان، ضمن تبریک عید قربان و ایام مبارک ذی الحجه و ابراز تأسف به مناسبت عدم برگزاری اعمال حج در سال جاری به خاطر شیوع کرونا، اظهار کرد: با توجه به شرائطی که کرونا برای تبلیغ فراهم کرده لازم است حوزه و حوزویان روش های تبلیغی خود را تغییر داده و با ابتکار و خلاقیت، محتوای مناسبی را برای عموم مردم و طلاب ایجاد نماییم.

وی ابراز کرد: از آنجایی که در سال های اخیر شرایط اقتصادی رو به وخامت نهاده، مناسب است مسئولین حوزه خیرین را جهت تامین بخشی از هزینه های حوزه و کمک به طلاب نیازمند به میدان آورند.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام عبدالامیر خطاط ضمن تشکر از برگزاری امتحانات نیم سال دوم در مدارس علمیه گفت: پنجم مردادماه تمامی نمرات نیم سال دوم در سامانه بارگذاری شد و سال جدید تحصیلی از نوزدهم مردادماه با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان گفت: آموزش های ضمن خدمت اساتید با حضور استاد عالم زاده نوری شروع شده و ان شاء الله در ماه جاری با حضور اساتیدی همچون قائینی و شمشیری ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در پایان اظهار کرد: از مدیران محترم درخواست می شود نظرات خود را در مورد آیین نامه پیشنهادی شرائط کرونا اعلام نمایند تا آیین نامه در مراحل تصویب قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha