پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 913177
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
غزالی

حوزه/ بازیگر سریال «شاهرگ» گفت: این مجموعه تلویزیونی توانست رضایت تماشاگران را به دست آورد، چون گروه سازنده کارش را به درستی انجام داد.

عباس غزالی بازیگر سریال «شاهرگ» در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، درباره کار جدید خود چنین اظهار نظر کرد: تمام فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی برای این تولید می‌شوند که مردم آن را بپسندند. بر همین مبنا، خوشحالم سریال «شاهرگ» توانست رضایت مردم را جلب کند، چون طبق اظهار نظرهایی که به من رسیده آنها از کار خشنود بوده و حتی دوست دارند به این زودی‌ها سریال به پایان نرسد.

وی درباره چرایی پذیرش این نقش نیز گفت: کریم لک‌زاده، نویسنده سریال «شاهرگ» از دوستان بسیار خوب من هست. من در کار اول لک‌زاده (قیچی) به عنوان کارگردان حضور داشتم. برای همین با قلم و کار او آشنا بودم، پس وقتی این قصه به من پیشنهاد شد، آن را پذیرفتم، همچنین حضور سید جلال اشکذری به عنوان کارگردان دلیل دیگرم برای حضور در این کار بود به ویژه که در دو کار قبلی این فیلمساز «دلبری» و «هانیه» نیز حضور داشتم. در کنار نویسنده و کارگردان، حضور تهیه‌کننده خوبی چون محمدرضا شفیعی دیگر عاملی بود که مرا برای حضور در این مجموعه مصمم کرد.

این بازیگر ادامه داد: جدا از عواملی که نام بردم نقش و فیلمنامه نیز مرا برای حضور در «شاهرگ» بیشتر مجاب کرد، چون احساسم این بود که چنین کارهایی تا به امروز کمتر در تلویزیون ساخته شده است، البته درباره انقلاب کارهایی ساخته شده، اما کمتر به یاد دارم فیلمی درباره بمب گذاری‌های منافقان در تلویزیون ساخته شده باشد، به ویژه کاری نظیر «شاهرک» که فضای ملتهب ابتدای دهه شصت به خوبی در تصویرسازی شده است. درباره شخصیت فرخ هم باید بگویم این کاراکتر پیشتر جزو سازمان (منافقان) بوده که در ادامه تواب شده است، همین دوگانگی و مرز بین سیاه و سفیدی که در آن قرار داشت، سبب مرموز بودن نقش شد که همین امر مرا جذب خود کرد.

این بازیگر در پایان تاکید کرد: در سریال‌های خارجی از موضوعاتی چون بمب گذاری‌ها بسیار استفاده می‌شود، چون هم جذابیت دارد هم اینکه بار نمایشی آن بالاست، اما این‌که چرا در کشور ما نسبت به این حوزه آنگونه که لازم است دقت نظر صورت نمی‌گیرد، مشکلی است که مدیران  سینما و تلویزیون باید به آن پاسخ دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha