پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معصومه کمشی کمر - معاون حوزه علمیه خواهران سمنان

حوزه/ بالغ بر ۴۷۰ مبلغ خواهر از طلاب خواهران استان سمنان از ابتدای مبارزه با کرونا فعالیت داشتند و دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، معصومه کمشی کمر، در نشست تجلیل از مبلغات حوزوی جهادگر در عرصه سلامت، به میزبانی سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان، با اشاره به فعالیت طلاب خواهر استان سمنان در جریان کرونا اظهار داشت: بالغ بر ۴۷۰ مبلغ خواهر از طلاب خواهر استان سمنان از ابتدای مبارزه با کرونا فعالیت داشتند و دارند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان سمنان تصریح کرد: بالغ بر ۴۵ نفر از طلاب خواهران استان سمنان در آرامستان، بیمارستان و نقاهتگاه فعالیت می کردند.

وی با اشاره به اهم فعالیت طلاب جهادی خواهران استان سمنان در جریان ویروس کرونا افزود: مشاوره، دوخت ماسک و گان، پخت غذا، تهیه محتوا، تهیه بروشور، تهیه بسته های معیشتی، اجرای طرح سلام، راه اندازی قرارگاه جهادی دختران حاج قاسم، اجرای گام اول و دوم پویش مواسات به صورت گسترده و  استانی و ... از جمله اقدامات طلاب مدارس علمیه خواهران استان سمنان است.

کمشی کمر با اشاره به فعالیت طلاب خواهر استان سمنان در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: فعالیت در فضای مجازی و تولید محتوا با محوریت کرونا از دیگر برنامه های طلاب خواهر در مدارس علمیه در سطح استان سمنان بوده است.

خبرنگار: فاطمه رحیم زاده

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha